A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » 80 (1991-1996)

80 80 B4 2.0 90LE 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Masszív német munka

Szöveges ítélet

Mikor autót kerestem, az vezérelt, hogy lehetőség szerint elfogadható áron, kultúrált fogyasztás, minimális szervíz igény, megbízhatóság, biztonság jellemezze a vasat. Egyértelművé vált, hogy régebbi Audit kell venni. Kis fogyasztás - miért nem vettem diesel-t?!Mert közel fél millióval többe került és arra nem futotta akkoriban. Viszont felkeltette a figyelmemet a 90 LE egy 2.0-s motorban. Érdekes tapasztalataim vannak: először is hogy ez egy igazi túra autó, hiszen a beépített speckó 5. sebesség használatával megfelelő fordulatszám mellett teljesen elfogadható fogyasztást lehet kihozni. Az autó dieseles fordulatokat produkál, ezért nem lehet szétpörgetni az egyébként is elnyűhetetlen agregátot. Amikor mások már dobják a négyest itt még hármasban mozgunk és kb. annyit is pörög mint másoknál négyesben. Érdekes. 6500-ig pörgethető, de teljesen felesleges addig hajtani. Pl. 125 km/h-nál pörög 3000-t 5.ben. Ez egyben a hátránya is, hiszen városban 2000 alatt teljesen lomha. 2000 felett éledezik a motor az alatt halott, rángat, fukdoklik. (70-nél 2000 4.ben.) Itt nincs 60km/h 5.ben!!! A budapesti dugózást, lámpázást, kistávolságok megtételét nem szereti. De ezzel más típusok is így vannak. Nem Suzuki ez tény! Inkább vidéki használatra ajánlom, hosszútávokra. Elég neki egy 30-40 km-s folyamatos táv és 2-3 litert visszaesik a fogyi a városi 11-hez képest. Klíma érezhetően levesz a teljesítményből. Autópályát, országutat imádja. Nem pörög és kivisz a világból. Nem sportos a 2.0-hoz képest, sőt. Futómű betonból van, a kaszni soha nem rohad meg, ha durván nincs megsértve. Kényelmes és kezelhető, csomagtér teljesen jól kihasználható egy családi utazás esetén is. Nagyon szeretem, mert sose hagyott cserben. Én csak azokat a dolgokat javítottam, cseréltem amiket kötelező egy idő után. Olaj, fékbetét elöl, klíma gáz.
Eddig elégedett vagyok vele.

Hibalista

- hőfok mutató, egy kisebb vízcső szivárog

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1992
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? clio Következő autója? Audi A6
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi 80 1991

További ítéletek (90 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)