A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » 80 (1991-1996)

80 B4 1.9 TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

30 évesen is szépen ketyeg! Méltósággal öregszik...

Szöveges ítélet

Sziasztok!

Első találkozásunk:
2018 Májusában találtunk egymásra munkábamenet egy kereskedés placcán szemeltem ki, még aznap délután visszamentem letenni érte a foglalót mert még nem tették fel hasznaltauto-ra az autót és körbejárva meggyőzött, akkor még szinte rozsdamentes volt látszott hogy akié volt az nagyon megvigyázta. Akkor még nem volt SZÜF-ös lekérdezésre lehetőség de éreztem hogy az a 248411Km valós lehet mert kívül-belül makulátlan volt az autó. Az egész vásárlás előzménytörténete az volt hogy elevenen elrothadó 1.4 8V Opel Astra F-emet kívántam lecserélni egy olyan autóra ami legendás a korrózió védelemről, így esett a választásom a 80'-asokra, olvastam róla népítéleteket, meg ismerősök is csak ajánlani tudták a szinte népi köztudatba beleégett "legendásan megbízható 1.9TDI-t".

Általánosságban a használtautó kínálatról:
Ha ilyen autót szeretnél vásárolni sajnos nehéz őket megtalálni, nagyon sok szerencse és kitartás kell ahhoz hogy meg tudj vásárolni egyet magadnak. Én is jó fél-egy évig kerestem mire megtaláltam a sajátomat, nagyon szűk a kínálat, ugye egyrészt lassan 30 éves autókról beszélünk tehát sajnos elég sok a bontóban végzi esetleges vadkár/GTK stb miatt, vagy ugye mert nem kívánja eladni az adott tulajdonos mert nem talál nála jobbat.
A másik ami szintén az autó korából fakad hogy szinte lehetetlen 300 ezer Km alatti példányt kifogni (az én esetem kivételes, majd kicsivel később írok erről is). Javuk elhagyta a 300 ezret de akad olyan amelyik már az 500 ezrediket is!
Az árspektrum kb 200 ezertől 1 millió forintig terjed, a 200 ezreseknél valószínűleg valamilyen probléma miatt kerül eladásra a gép amivel már nem kíván az eladó foglalkozni, vagy pusztán munkásautóról van szó, az átlagos-jó autók 500 ezer forint körül mennek, a féltve megőrzött időkapszulák 600 ezer felett leledzenek.

Így 3 év távlatában milyen hajtani pár szóban?
Kicsit ilyen szeretlek is meg nem is viszonyban állok vele, de szerintem inkább mindig a szeretlek felé billen a mérleg nyelve mert rengeteg dolgot köszönhetek neki. Nem sok autóról lehet elmondani azt manapság hogy "nem kérdez hanem cselekszik", még akkor is ha épp elment a töltés vagy elvan szakadva a féltengelyen a gumiharang, vagy rossz az önindító és bekellett tolni, ő mindig elindult és soha nem hagyott cserben az út szélén, amióta megvolt mindig saját lábán hazavitt nem kellett hozzá autómentőt hívni!!!

Soha nem lesz tökéletes, mindig kell rajta csinálni valamit!
Javarészt korból adódó problémákra gondolj, eltört hangszó vezeték, kiégett izzók a műszerfalban, apróságok, nem muszáj velük foglalkozni de azért jó ha törődsz velük.

Rendelkezésre állásból jeles!
Eleinte városon belül használtam jó fél évig munkába járni tehát kapott bőven 5Km-es hideg üzemeket, kibírta. Jelenleg jobb a helyzet azóta munkahelyet váltottam 10-20Km-eket ingázok vele és azt kell mondjam őmiatta soha nem késtem el a munkából, még -15 fokban is izzított, indult hazavitt :D
Ha kínosan ügyelsz a környezetünkre nem neked ajánlom, hidegen-melegen elég rendesen füstöl, nem szeretnek hosszútávon követni az autósok (végülis az autó kb egyidős az Euro normákkal úgyhogy van benne EGR szelep (az enyém lehet levan vakolva nemtudom) meg egy katalizátor és semmiféle elektronika nem ellenőrzi mennyi károsanyag jut ki az autóból környezetébe. Én igyekszek gyorsan becsukni a kaput a háta mögött meg gyorsan kiállni a szuterinunkból mert nagyon fojtogató a szinte teljesen szűretlen fehéresszürke kipufogó gáz (ne járasd 1 percnél tovább garázsban/szuterinban mert gyorsan teletolja nagyon a helyiséget).
Abban biztos lehetsz hogy hiába Diesel autót hajtasz téged nem fog fenyegetni az hogy itt-ott eltömődött a kipufogó rendszered, plusz megsúgom ebben a kocsiban egytömegű lendkerék van, nem kell tartanod attól hogy el fog romlani benne a kettőstömegű (az A4-ben ha jóltudom már kettőstömegű van) :D
Továbbá ő viseli az "utolsó mcpherson-os Audi" címet is, tehát aránylag egyszerű futóműve van későbbi társaihoz képest, hátul lengőhidas, elől trapézkaros gázos/olajos lengéscsillapítókkal (nincs benne sokkaros felfüggesztés).

Kényelem/utazási komfort:
Na ez az ami miatt esetleg megválnék tőle mert ez az amit nem szeretek benne.
Szóljon javára hogy a 193 centmimmel elől-hátul elférek benne tehát magas embereknek megfelelő választás lehet. De ugye a korabeli Wolksvagen autók típushibáját hordozza, méghozzá az első két ülés idióta kivitelezését...
Ugyanis mindkét első ülésnek 3 "lába" van, emiatt hiába cseréled ki vadonat újra a csúszkáit meg az első támasztóbakot, mindig dülöngélni fog előre/hátra sajnos ezzel nem lehet mint kezdeni, meg mivel pipaszár spiáter konzol tartja a háttámlát sajnos az előszeretettel nyöszörög/könnyű eltörni ha egy súlyosabb pasas vetődik rá. A párnázottsága amúgy nemrossz kilehet bírni benne hosszú utakat de a fejtámla itt is csak azt a célt szolgálja hogy balesetkor ne törd ki a nyakadat tehát szinte soha nem ér a tarkódhoz. Az ülés magassága állítható előre-hátra húzható, ezzel kifújt a személyre szabhatósági lehetőség, a kormány magassága-mélysége fix, az nem állítható egyáltalán. Viszont hátul nagyon kényelmes, kár hogy nem lehet onnan vezetni mert ott rendesen támassza a fejed a fejtámla, jobban párnázott az üléssor, és van kartámasz középen.

Pakolászás utastéren belül:
Az elől-hátul ülésnek is vannak előnyei-hátrányai, aránylag kevés pakolható felület van az utastérben a két első ajtónak vannak zsebei, oda betudsz feszíteni egy fél literes flakont de feszgetni kell a műanyagot hogy beférjen, a műszerfal tetején nincs tartótálca oda nem pakolhatsz semmit, a bal lábadnál van egy széles plüss kárpittal kibélelt zseb ami kb másfél A4-es dosszié méretű (ha magas vagy néha hozzáérhet a lábszáradhoz de meglehet szokni), a kesztyűtartó átlagos méretű, középen a váltó előtt hamutál van, alatta egy telefon számára alkalmas plüss "polc" ami mélyített tehát nem fog kicsúszni onnan a telód menet közben, a kézifék mellett van még egy kizifék karral azonos hosszúságú plüss felület ahova biztonságosan fektetve belehet rakni egy fél literes flakont, ez mögött van a hátsó hamutál amibe a fejegység távirányítója beledugható.
Sajnos a két hátul ülőnek már nincs zseb se a hátsó ajtókon, se az első ülések háttámláján, ők nem tudnak hova pakolni.
Tehát ha rumlis vagy és szeretsz széthagyni dolgokat az autódban ez nem a te "aranymetszésed".

Csomagtartó?
Limuzinom van de eddig nem volt problémám azzal hogy nem fértem volna el benne (maximum magasságterén lehet egy kis fejvakarás) de nekem konkrétan, ágynemű, húsosláda tele motyókkal rendszeres vendég benne mivel a munkahelyemen a csomagtartóm a ruhásszekrényem, lehet bele pakolni rendesen :')

Szélzaj? Sajnos ezekben az autókban típushiba hogy lógnak az ajtók és kb felesleges utánaállítani őket, sajnos 110Km/h-nál már van, de nem kell benne ordibálni hogy az elől és hátul ülők megértsék egymást tehát nem vészes, elviselhető de azért van.

Lengéscsillapítás? Frissen javított futóművel sajnos azt mondom róla hogy nem szereti a magyar utakat, nagyon merev futóműve van és a legkisebb egyenetlenségre is képes hangos puffanással reagálni, az aránylag jó német aszfaltra tervezték, mese nincs, elmegy a magyar utakon is de hangot fog adni nemtetszésének, amúgy 2-3 évet kibírnak benne a lengéscsillapítással kapcsolatos alkatrészek de ez természetes bármelyik autónál is...

Apropó típushibák, körülbelül ezekre számíts:
Nem biztos hogy a Te autóddal is elő fog fordulni de előfordulhat:
-Az autóban elmegy a fűtés és csak éppenhogy langyos levegőt fúj be (lekopogom az enyémmel ez nem történt meg szerencsére), sajnos ez egy korabeli Wolksvagen típushiba, a levegőterelő zsalu szivacsos burkolású ami természetesen mivel a kocsi lassan 30 éves fokozatosan elmállik és átlyukad... Hiába áll a zsalu jó helyen a rajta levő lyukakon átjut a hideg levegő és nem lesz fűtésed, sajnos ilyenkor az egész műszerfalat ki kell bontani az autóból és újra kell szivacsozni a zsalut vagy rápatentolni/rögzíteni valami más anyagot, nagy szívás! (Ugye egy műszerfalat nem 5 perc kiszedni meg visszatenni)
-Hengerfej tömítés átlyukadás: Sajnos kifogtam, megadta magát a gyári tömítés, felfújta a vizes csöveket kipufogó gázzal (elis szakította az egyiket), költséges javítás, ugye a hengerfej síkolás, szelepcsere, szelep becsiszolás, esetleg hűtő csere, termosztát csere jó 250 ezret kiránthat a zsebedből ha épp te fogtad ki...
Itt talán a legnagyobb szívás a szerelés kivárása, ugye a hengerfejezésnél a gépműhelyre várás miatt jó 1-2 hétre sajnos nélkölöznöd kell a kocsidat. A gyári tömítés nem fémből van át tud lyukadni, nekem fém tömítést tettek bele a szerelők, eddig nincs panasz rá :D
-Orrán-száján folyik itt-ott az olaj: Sajnos mindig javalott azon a 3,6L-es olajtölteten felül venni még jó 1 liter olajat pluszba mert sajnos legalábbis az enyém vesszőparipája már amióta megvan hogy elég sok helyen kinyomja az olajat, talán a legtöbbet a turbó tetején levő résolajcső hollandere mellett nyom ki (típushiba), de ugye jöhet még az olajteknő tömítésből, meg a szelepdeknin is valamennyi kitud szivárogni, sajnos nem lesz soha tiszta a beton alatta, meg azért jó havonta nézd meg a nívópálcádat :S
-Óracsport kilométer számlálók megnyekkenése: A VDO pici fogaskerekekkel oldotta meg a számlálók hajtását amit persze villanymotor hajt, a fogaskerekekről idővel letörhet 1-2 fog és akkor nem fogja számolni a kilométereket az autód, semmiképp ne Te szedd szét mert Én már rontottam el így óracsoportot, bízd szakemberre!
-ABS relé forrasztásának elöregedése: Belefutottam, eleinte csak ki-kivillan az ABS-AUS felirat a műszerfalon majd ha végleg kipurcan totál működésképtelenné válik az ABS, kiveszed a hátsó ülőlapot, relét kihúzod, házát leszeded, újraforrasztod, működik tovább :D
-Rohadási pontok: Ugye átalánosságban elmondható hogy példás a galvanizált karosszéria korrózióvédelme, de azért van egy-két hely ahol bele-beleharaphat a rozsda sajnos, nem vészesen de ugye Wolksvagen típushiba hogy a sárvédő doblemezre felülről rá tud gyűlni a sár és a két első sárvédőt idővel belülről kieheti a sár, sajnos a sárvédő ívek is tudnak virágozni, továbbá a két hátsó ajtó csücske, és a küszöbburkolat alól tud "kimászni" a rozsda, az alja meg a többi része nem érintett a törésmentes autónak, nem rohad porrá de azért ez is tud rozsdásodni, nem gyorsan, látványosan, hagy időt rá hogy mondjuk fél-egy év múlva keress fel festőt neadjisten karosszéria lakatost
-Alkatrész ellátottsági problémák: Szintén korából adódik hogy egyes dolgok nem vagy csak nagyon nehezen szerezhetőek az autóhoz, például a különböző kédergumik, pollenszűrő tálca, vagy a műanyag köszöbburkolat szinte beszerezhetetlen. Generátorra is 3 napot kellett várjak, sajnos együtt kell élj a tudattal hogy egyes dolgok csak bontott alkatrésszel orvosolhatók, ez van nem mai gyerek az autó...

Mi jelentheti az autó életének végét?
Szerintem nem az 1.9TDI miatt fogsz búcsút mondani neki, sajnos baleset, vadkár, vagy a távoli jövőben az esetlegesen alapvető fontosságú alkatrészek teljes eltűnése okozhatja az autó esetleges halálát, pakolhatod bele a kilométereket, menni fog ha vigyázol rá!

Apropó utasbiztonság, mi véd bennünket?
Az én autóm 1992-es sajnos nem légzsákos hanem Procon-Ten-es autó, tehát ütközéskor egy sodrony visszarántja a kormányt a műszerfalba hogy ne fejeld meg és ennyi.
Állítólag nem egészséges karambolozni vele mert szinte a karosszéria masszívsága védhet meg egyedül kb, fejreállni fejre lehet vele állítólag simán megtartja a tető az autó saját súlyát, de igen meg lehet halni vele ha felelőtlenül vezeted vagy ha vétlenül keveredsz vele galibába. Vezesd defenzíven, óvatosan!

Fogyasztás/sebességváltó:
Általánosságban elmondható hogy ha teletankolod kb 1000-1100Km múlva kell vizitálni vele a benzinkutat, nem leszel ott gyakori vendég hála az 5,5L-es átlagfogyasztásnak, ha nem szeretsz üzemanyagra költeni akkor Ő a Te autód :D
A sebességváltó inkább városi-országúti használatra van méretezve, városban kapcsolhatsz neki 4-est de 45Km/h alatt vissza kell kapcsolj mert morgós lesz :D
Városon kívül 70-nél 5-öst kapcsolva 90-re felgyorsítva 2150-et forog a motor tehát itt spórol a legjobban.
Amúgy a motor jó nyomatékos, jeges úton még normális gázadásra is simán megkapar.
Ráfutófékes utánfutót is lazán elhúzza, szinte felmegy akármilyen dimbes-dombos helyekre, lehet vele simán kirándulni az Alpokban, van olyan emelkedő ahova felmegy visszakapcsolás nélkül is :D
Autóúton-Autópályán azért már hiányzik a 6-odik sebesség, szinte nem használtam semennyit autópályán de szerintem ez az autó nem oda való, lehet vele pályázni bírja csak sokat forog!
Előzés: Nem lehetetlen manőver, nem versenyautó, a 90 lóerővel azért érdemes akkor előzni amikor nem jön senki szemből nem lehet vele csisszesen előzni, nem lomha de azért a mai kocsikkal nemnagyon veszi fel a versenyt.

Ritka látványosság, az utca gyöngyszeme!
Nem fogsz szembetalálkozni az autód tükörképével! Szinte biztos hogy az áruház parkolójában csak neked lesz 80'-asod és az is nagy szó lesz ha fél év alatt egyszer látsz majd a tieddel azonosan kinéző autót, mivel ritka ezért készülj fel rá hogy random emberek megkérdezhetnek róla hogy eladod-e esetleg :D
Van egy megérzésem hogy csak a férfiszemnek kívánatos ez az aránylag szögleltes-gömbölyített formavilág, szerintem lányokban nem mozgat meg annyi érzelmet mint egy férfiban...

Vásárlás előtt alaposan gondold át az extrákat!
Nagyon változó az autók felszeretsége, valamennyire modulárisak tehát megoldható az autó "okosítása" bizonyos keretek között, de van amit nem érdemes utólag belerakni mert iszonyatosan drága lenne, tehát ha neked feltétel hogy legyen benne klíma vagy netán automata váltó akkor válassz olyat amiben ez már bennevan, utólag nem éri meg beépíteni! +1 Multicheck rendszer, nagyon kevés Audi 80-asban van, itt a műszerfal középső-felső részében egy narancssárga LCD kijelzőn jelennek meg különböző szöveges üzenetek pl arról hogy kiégett egy izzód, voltaképp a "fedélzeti kompjuter" elődje, ezt se éri meg utólag beépíteni mert voltaképp az egész kábelköteget újra kéne cserélni a kocsiban. Még esetleg említésre méltó téma az adagoló, ebből 3 fajta van, Mechanikus (sokan erre esküdnek), Potméteres (nekem ilyen van, szidják, talán őt szeretik a legkevésbé, de lekopogom amióta megvan az autóm nekem az adagolóval nem volt bajom), HDK-s: fejlettebb elektronikájú a legendák szerint "chipelhető-írható-tanítható".
Azonban a többi dolgot még pótolhatod utólag, talán még a Digitklíma lehet az ami komolyabb vezetékelést igényelhet.

Utólagosan elérhető extrák:
Az én autómba utólag lett mind a 4 ablak elektromos, szerintem megéri belerakatni.
Elektromos tükrök, ez is utólag lett beletéve az autómba, ha akarom nézni a padkát, vagy leállok a szuterinba a jostickkal könnyen állítható az anyós oldali tükör, szerintem jó ha van.
Ködlámpák: Nincs minden 80-asban de jó ha van, sokan panaszkodnak rá hogy eléggé kicsi az autó látótávolsága éjszaka, én szeretem használni kiegészítésképp (igaz a velem szembejövők meg néha-néha nem szeretik de az estek 95%-ában nem villognak érte)
ABS: Nemtudom alapfelszereltség-e de jó ha van! Nekem már szedte össze az autót pánikfékezés közben, nem vesztettem el az uralmam a kocsi felett fékezés közben szerintem sarkallatos extra!
Tetőablak: Nekem mechanikus van, létezik belőle elektromos is, hasznos ha ki tudod szellőztetni a forró levegőt egy pillanat alatt a napon hagyott kocsiból.
Klíma: Nekem nincs de ölni tudnék egy működő klímáért, ha újra vennék egyet biztos jól jönne a párás szélvédőre meg ugye a 35 fokos nyári napokon.
Vonóhorog: Ezt döntsd el te de szerintem nemrossz ha van.
Fényszóró magasság állítás: Nem szoktam piszkálni de működik ha állítani szeretném.
Pollenszűrő: Legyen! Nem guszta amikor faágak jönnek be a légbeömlő rostélyokon, sajnos vannak olyan 80-asok ahol csak egy egyszerű rácson jön be a levegő az utastérbe.
Fejtámlás hátsó üléssor: Sajnos a 90-es években felárás extrának számított, kényelmes a sima üléssor is de esetleges balesetkor a te lelkeden szárad ha valaki hátul kitöri a nyakát, én nem kockáztatnék, plusz a fejtámlás üléssorban van középen kihajtható kartámasz meg síléc zsák is :D
Fordulatmérős óracsoport: Én szereztem hozzá, jó a "toronyórás is" amúgy megszokható nélküle az élet, abszolút lehet élni nélküle, a nem fordulatmérősről az utasod könnyebben leolvassa a pontos időt.

Apropó elektronika, Jeremy Clarkson találta mondani a régi Audikra hogy ha megnyomok egy kapcsolót az 100% eséllyel működni fog és ez igaz is az autóra, atomstabil elektronikával rendelkezik, esetleg az index kapcsolód meg a kilométer órád fogaskereke nyekkenhet meg de nem fog kiégni az autód elektromos tűz miatt.
A feszültség szabályzás példás, nekem a 3 év alatt csak egy Index izzóm égett ki, amúgy a hátsó lámpabúrámban meg kellett töröljem az izzókat mert porosak voltak :D

Mennyibe kerül fenntartani?
Fizeted a gázolajt, 10 ezrenként ~25 ezerért cserélsz benne olajt/szűrőket.
Ha szerelni kell vinni sajnos általában azért 50-75 ezres árakkal kalkulálj, de a legdurvább szervíz szerintem nem kerül 200-250 ezernél többe tehát oké elviheti az egész hónapnyi fizetésed de nekem ez csak egyszer csúszott be annál a hengerfej tömítés hibánál, amúgy nem kell gyakran szerelőhöz vinni, tényleg kinyírhatatlan az 1.9TDI. Állítólag elmegy kompoknak szánt pakurával vagy kannással is de nekem amióta megvan megtisztelem azzal hogy mindig Jumbo Diesel-t kap a pocak.

Mosás-Ápolás:
Ne mosd kefével otthon! Sajnos sikerült a lakkot körkörösen megkarcolnom vele, inkább menj vele lándzsás kézi autómosóba, a matricákat, feliratokat távolról mosd, nekem az 1.9TDI feliratot meg a bal első index búrát már vitte le autómosó lándzsa, óvatosan! Mosás után vagy hagyd nyitva az ajtókat vagy töröld ronggyal szárazra, mert beleestem abba a hibába hogy gyakran mostan és ugye mivel nem tud kiszellőzni ezért sajnos a küszöbburkolatom alól előbújt a rozsda meg megcsípte az ajtók sarkait, Te ne kövesd el ezt a hibát!

Facebook csoportok: Keresd meg az Audi 80-as csoportokat Facebookon, egyrészt mivel van olyan autó amit csak itt hirdetnek meg eladásra másrészt, vannak olyan szakemberek mint például Lipy aki fejből vágja az autó robbantott rajzát, szinte bármilyen kérdésedre válaszolni tudnak majd!

Végszó: Én összeségében szeretem az autómat, csak ugye tagadhatatlan hogy lassan 30 évesen bennevan az emberben a félsz hogy előbb-utóbb problémás lehet a fenntartása mert egyszerűen nem lesz hozzá alkatrész, egyelőre lehet használni, mert a motorhoz még lehet kapni szinte mindent. Lesznek dolgok amik el fognak romlani az biztos, de az autó attól függetlenül nagyeséllyel (kivéve adagoló) nem fogsz őmiatta ottmaradni az út szélén, tehát ha fontos a megbízhatóság, a jó fogyasztás akkor ez a te autód.
Én egyedül az utazási komfortok miatt váltanék klímás autóra valami jobb ülésekkel de ha beszokod szerintem jó társad lesz.
Műszaki beállítottság szerintem azért kell a tartásához, tehát azért néha nyisd ki a motorháztetőt és nézz szét benne.
Sajnos mivel lassan 30 évesek az autók ugye a műanyag alkatrészek (pl óracsoport), ha szétszeded nagyon könnyen széttörnek, ne húzd meg nagyon a csavarokat mert repednek-törnek a műanyag alkatrészek, ezért amig lehet ne szedd ki a műszerfaladat mert amúgy nincs kopogó-csörgő-zörgő alkatrész az utastérben!

Hibalista

- Tetőkárpit (lógott mint a függöny) - Generátor (megszorult) - Hengerfej tömítés - Motorhűtő - Termosztát - Résolajcsövek - Szelepdekni tömítés - Féktárcsák/betétek (elől-hátul) - Lengéscsillapítók - Stabilizátor pálcák - Bal oldali kormányösszekötő gömbfej - Bal oldali féltengely gumiharang - Jobb hátsó ABS jeladó - ABS relé - Vezető és anyós oldali üléscsúszkák - Turbofeltöltő résolajcső - Bal oldali tükörlap (elengedte a ragasztás) - Bal oldali indexbúra (elengedte a ragasztás) - Vonóhorog csatlakozó (elhasználódott, a balos idex deleje nem ment át az utánfutóra) - Önindító - Hosszbordás szíjfeszítő - Olajgomba (felső) - Kormányban található kürt csatlakozó kábel (eltört)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1992
Kényelem (3) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 248411
Megbízhatóság (10) Vezetett km 58310
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Astra F 1.4 8V Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi 80 1991

További ítéletek (90 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)