Szuper ,,négyes"
Szöveges ítélet
Hát mikor elösször úgy döntöttem, hogy végre veszek egy autót akkor még nem tudtam, hogy a ,,négykarika" így megfog. 2005-ben el is kezdtem keresni a piacon mit is vegyek mik amik használtan megbizhatók...Ő lett végül. Mai napig szeretem, annnyira ha 1 nap nem is megyek vele(nem létezik) akkor is beleülök! Eszméletlen 1 strapabíró gépezet és megbizható, soha nem hagyott ott. Keveset fogyaszt, kis a szervízigénye, olcsó alkatrészárak, óriási kényelem jellemzi. Sokan említik, hogy kicsi a csomagtartó és nem növelhető amivel egyet is értek. Sőt, egy nagy hibája van mint minden német autónak, már pedig az a futóműve. Nem azért rossz mert nincs stabilitása vagy nem elég jó a rugózás, úttartás hanem mert hosszó távon nem bírja a magyar főleg vidéki utakat. Viszont nagyon jó a viszonylag nagy hasmagassága. Pesten mikor néha rossz utakon megyek látom, hogy 1-2 csatornafedélen otthagyták már a teknőt, nálam ilyen sose volt.Az autó viszont tényleg nem egy gyorsuló bajnok, de ha már kicsit lendületbe jött akkor azért okozott már némi meglepetést a kihivóknak! Összevetve ez egy nagyon jó autó, sok a tuningolási lehetősége és valjuk be ha szépen megvan csinálva még mindig sok szemet tud vonzani magára.Na ´07.10.21 megváltak útjaink. ,,Hosszú évek" után végűl arra a döntésre jutottam hogy eladom, de nagyon hiányzik és fog is!!! Ha lenne belőlle új és jobban felszerelt megvenném, annyira jó volt. 37eKm nem kevés tehát ha vki ismeri az 80-ast akkor én biztos. Mégegyszer is csak annyit tudnék rólla mondani hogy jó volt, szép volt, megbízható...egyszóval számomra tökéletes. És nagyjából még mai napig is! Eladásom is csak azért jött mert anyagi problematikáim vannak és most inkább egy Calibra ami izgat. Bárkinek merem ajánlani az Audi-t, bárki bármit mond a tényeken nem lehet változtatni! A leginkább keresett diesel(blokk), rengeteg forgalomban és napi! használatban lévő van belőlle, kifogyhatatlan alkatrész és végeláthatatlan kiegészítők sorai...
Hibalista
- -adagoló(koszos volt)
- -hűtőcső
- -üzemanyagszűrő-fedél kilukadt
- -fútómű(most éppen a komplett eleje)
- -kerékcsapágyak(hátsó majd az első is)
- -kipufogó(kilukadt, igaz nem gyári hanem csak utángyártott volt)
- -önindító(3 év napi 10-30 indítás után 17éves korban nem gáz! Lecke az új autóknak)
- -féltengely-csukló
- -sok kis apró dologok
Ide hordtam szervizbe
Takács Gabi szerelő barátomhoz (sokat fogyaszt :-)
Ernő szerelő barátom
És végűl Kurucz Gabi barátomhoz aki a legjobb karosszériás pest megyében!
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
régebben helyi szerelőkhöz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 250995 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 37000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Opel Calibra 2000 8v vagy 16v ´91-94 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
