A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » 80 (1986-1991)

80 80 1.6 TD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

1 autó, ami meghálája a rá költött pénzt

Szöveges ítélet

Nos. Akkor kezdjük.
Régóta szánom magam erre az írásra.
Az 1.9-es Td Tipo-t váltotta le.
Miután a Tipot eladtam(végre, sokkal hamarabb el kellett volna...) autó után néztem. Nagyon sok Merci 190d-t néztem. Tetszett a hátsókerékhajtás. meg a Mercedes, mint név. De sajnos ebben az árkategóriában(500eFt) még a modelfrissítés előtti(89 előttiek) példányok embertelenül le vannak lakva. 1-2 elkeserítő példány megtekintése után(átlátszó ajtók, a mototrtérből jól láthatő első kerék- mind az embertelen rohadás miatt) elvetettem az ötletet. Jöttek az e30-as 324es bmw-k(természetesen d ill. td) a helyzet hasonló. 500 alatt nem sok egészséges volt. A nagy ccm is gond volt(2000 ccm alatt akaratam autót). Maradt a 3. német: AUDI. ccm stimmel(1.6 TD), rohadás alig-alig. árak: nem rosszak a dízelek és a turbódízelek között egy kis felár(kb 80-100eFt). De megéri. a TD főleg, a 80 lovas, kapkodja a lábát). Már vagy 2 hónapja nem volt kocsi, kezdett sürgőssé vállni a vétel. Találtam egy elfogadható karoszériásat, rohadás csak a műyanyag takaróelemek alatt a küszöbön, de nem kell cserélni. Elől egy kis koccanás nyomai láthatók(motorháztető eleje egy 5 cm-es szakaszon megnyomva, ill a zárhíd és a bal sárvédő közötti lámpatartó lemez cserélve+lámpa cserélt.) ez még belefért. Üzlet megköttetik. Irány haza. 1. csalódás: vagy a motor nem eredeti, vagy a váltó. 90-nél majd 3000-ret forgott a kicsi tádé. De emiatt ment is rendesen. Az egyik hengerben kicsi kompresszió, rángatott emiatt alapjárat körnéykén, és nehezen is indult, de a vételár feledette ezt hibát. Meg a gumik. a gumis hanyat esett, amikor a bal hátsó gumin 6(!!!)db foltot és egy sütést talált. Azért könyörgöm. Egy jó gumi a túlélés kulcsa. gumi csere, jófaja télire(télen lett véve). Váltót is találtam 40-ért.
Tényleg: eredetvizsga: minden elem eredeti, egy teljes fényezés volt a kocsin. Ne kérdezzék, miért fényezték...
A felttéelezett előélet: a kis 80-as eredetileg valamikor 89-ben göürdült le a futószallagról 1.6D motorral. turbó nélkül.
ehez volt fent a rövidebb váltó.
a motor kifeküdt, helyére jött a td.
A kaszni meg valószínű hogy 91-es-re cserélve.
Nem rossz, ugye?

De hagyjuk is a rossz dolgokat. (ugyonis nincs több)
A kocsi jól megy, a jó váltóval 5-öt eszik 100-on, átlag 100km/h-s tempóval.
A váltó jól megvezetett, jól kapcsolható.
A jógumikkal nem ráz a kocsi, a futómű elől jó, hátul is, csak egy kicsit egyszerű(majdnem lada kategória-cserébe nem fog elromlani)
A szervó túl erős, nagyon könnyű tekerni a kormányt bármilyen tempónál.
Parkolásnál viszont ez nagy előny .
Belselye szép, de a tetőkárbit az lóg.
Valami szivacsos izére van felragasztva a kárpit, a szivacs pedig szétmállott.
a műszerfal nagyon jó, kellemes anyagok mindenhol.
Az enyém fordulatszámmérős kivitel, digit órával, örülök neki nagyon, innen derült ki a váltó problémája is.
A kilóméteróra számlálója viszont nem számol. Cseredarab beszerzés alatt. 5-20eFt közötti kiadás forrástól függően.
És ami a legfontosabb tulajdonsága: ha valamit megcsinálsz rajta az úgy marad. Nem romlik el megint, nem romlik el megint valami más cserébe.
A tipo sajnos nem ilyen volt...
Szeretem. Mit mondjak még.
A hibákért elnézést kérek, de most az írás pillanatában 39 C-os lázam van.
Majd ha tudok, akkor javítok.

Üdv.

Ui: ebben a német autós dologban van valami. Tényleg jók.


Hibalista

- Vételkori hibák(előző tulaj hanyagsága miatt):
- -termosztát már 70C-on nyitott, csere (2x-is, mert az első gyári hibás volt)
- -Első szélvédő be volt repdeve-csere
- -váltó csere(de nem azért mert rossz volt, az áttétel nem passzolt)
- -km-óra számláló nem számol(oka: visszatekerték erős mechanikai behatásokkal a számokat)
- -1 hengerben kicsi a kopresszió
-
-

Ide hordtam szervizbe

Rokon: sokat kell várni mire rám kerül a sor(elvből nincs protekció nála) de jól megcsinálja

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1989
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 270000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Tipo 1.9 TD Következő autója? Audi 1.9 TDi vagy BMW 318 tds
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi 80 1986

További ítéletek (46 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)