A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » 80 (1978-1986)

80 1.8 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sportos veteránjelölt

Szöveges ítélet

Hogy ne a leveg?be beszéljek, err?l van szó:
http://www.audiklub.hu/carinfo.php?car_id=7

Ilyen típust vezetek már ´94 óta, ez az autó lassan 5 éve lesz nálam. Kényelmes, a súlyához (950kg) képest a 90LE-s motor vidáman mozgatja. Egy darabig próbálgattam gyorsulásikon, meg a piros lámpáknál, de rájöttem ez nem versenyautó. Az 1.6 16V-k nagy részét -kivétel a japánok- le lehet vele nyomni, felette már nem. 150-es utazót 3600as tengelyfordulattal tudja, és a térképr?l is le lehet vele menni.
Belül a mai autókhoz mérten dimenziókkal nagyobb tér van, a kuplungot tudom nyújtott lábbal nyomni (4 cm híján 2m vagyok). A tükrei példásak, épp csak a saját hátsó rendszámom nem tudom leolvasni róla, minden mozzanatáról értesülök a forgalomnak. Nincsenek bizonytalan sávváltások, és parktronic nélkül is prímán lehet sz?k helyekre benavigálni. Az ajtók közel derékszögben nyílnak, és a hátsó ülésre befér egy 63centis TV is dobozostul. 20 éves kora ellenére példátlanul strapabíró, alkatrésszel b?ven ellátott, bontókban is fellelni majdnem mindent hozzá, kivéve a lámpákat, indexeket, els? díszléceket.

Rossz tulajdonsága, hogy nem dönthet? a hátsó ülés, így a hosszabb dolgokat tet?n kell elvinni. Sajnos a kilincsek állandó problémát okoznak. A karambolos darabokon (is) el?jön a rozsda. Jó lakatos/fényez? nélkül ez a kocsi végét jelentheti, de amúgy se olcsó, ha bp-en akarja vki javíttatni. A menet, és szélzaj sokkal rosszabb, mint egy mai autóban, és rossz gátlókkal/szilentekkel a bp-i autózás egy gyötrelem. A hátsó rugók kilágyulnak, ezért azokkal kell kezdeni vmit (pl levágni az els?kb?l :-)). Sok rosszat nem tudok róla írni, mert nagyon szeretem, meg nem válnék t?le semmi pénzért...

Elny?hetetlen igáslóként szolgál, korát meghazudtoló módon, fantasztikus vezetési élménnyel töltött órákat szerezve.

***

Pár hónapja vettem egy ´92-es 80ast is, de visszaültem egy hétre az öreg kockába. Háááát, azért ez az autó AZ autó! Mint egy gokart. Teljesen közvetlen a vezetési élmény! A gödör megráz, a gázadás az ülésbe présel a satufék radíroz. Nincs semmiféle küls? beavatkozás, azt teszi az autó amit csinálok. Zseniális. Mindenkinek ilyen kocsin kéne megtanulnia vezetni, nem agyonkomputerizált, folyton beavatkozó vackokon...

Hibalista

- El?re bocsájtom, hogy úgy szeretem az autót, ha olyan, vagy jobb állapotban van mint az újak. Sok javítást e miatt végeztettem el, nem lett volna rá okvetlen szükség.
-
- A motorban semmi hiba, pedig óra szerint túl van a 300e-n. Els? hátsó gátlókat cseréltettem a kényelemért (~40e), fékeket teljesen felújítottam (~50e), szilenteket cseréltettem el?l az összeset, hátul csak egyet (~15e). Generátor csapágy, és fesszabályzó (~7e), önindítót bontottam (~4e). A lámpákat ki kellett relézni, mert halványodtak (~1e). Elfogyott még 1-2 kerékcsapágy, ezek hátra 2-3e-b?l kijönnek, el?re 5-6e márkától függ?en. A h?t?m eresztett (még gyári volt), de azt nem tudtam bontva szerezni, ezért újat kellett venni (33e).
- 2001-ben kilakatoltattam, lefényeztettem (~100e), azóta el?bújt pár helyen a rozsda újra. Tavasszal megcsináltatom ezeket is, és remélhet?leg újabb 2-3 évre makulátlan lesz.
-
- Alapvet?en havi rendszerességgel kell vele foglalkozni, ahhoz hogy hibátlan legyen (jelzem a m?szaki vizsgán fék/futóm?/kormány problémát nem diagnosztizáltak), apróságok el?fordulnak (kiég egy izzó, elromlik egy kapcsoló, elszakad egy kipu tartó gumi, megrángatja vki a kilincset, és már lehet is cserélni)

Ide hordtam szervizbe

Privát szerel?im vannak, és nem kértem ki a véleményük, hogy publikálhatom-e ?ket. (a leírásban említett linken van az e-mail címem, privátban szívesen segítek akár alkatrész beszerzésben, akár szerel?kben. www.audiklub.hu -> klubtagok kedvezményeket is kapnak számos helyen!)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1985
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 188000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? typ85 80 CC Következő autója? Ugyanilyen, vagy Audi 80/100 max ´92
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi 80 1978

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)