Soha többet használtat
Szöveges ítélet
Erre futotta mikor megvettem.1 honap müszakija, volt hátra.A motorja biztos,hogy nem az első,igy valószinü akár 1000´000 is futhatot a kaszni.A váltó gáz elvételkor és "gyorsitáskor"rántot a szétkopása miatt.Féltengej csuklók teljes kormányzáskor iszonyuan recsegtek, a váltó hibáját ezért nem éreztük. A motor Kompresszió hiányos,benzinesnek elment volna.A porlasztócsucsokat kikellett cserélni,"HUGYOZ"-tak az eladó 4db-ot adot hozzá,a szerelö viszont eltört eggy porlasztószárat,szerencsére INGYEN tudtam szerezni.Hatsó Kerékagyat dobbal vettem 10000FT-ért.szinte újak voltak.2hátsó lengéscsilapitó csere 20000FT.Termosztát csere 4000ft nemsokkal késöbb ez okozta a legnagyobb és legkölcségesebb hibát.Ugyanis elindultam vele 300km-es utra, 250km megtétele után menet közben bezárt,a vizhőfokmérőm rosz,volt igy márcsak azt láttuk amint 120-nál jött a gőz a motortérböl, HENGERFEJREPEDES. Ceréltem ami 40000Ft-ba kerűltt,+tömités 6000ft a szelepek nem önbeállóak hézagolókarikák db-ja 400ft aminek a vastagságát, matematikai módon kell kiszámolni 20évvel ezelőtti AUDI technika,egy4000FT-os termosztát miatt,és még vonattal kellett visszajönnöm.Egyhétmulva vissza rokonnal kocsival. Egy év múlva az adagolóban eltört egy rugó javitottam de az addigi 6L helyett 10L evett.Két hónap mulva betoltam bontóba 55000FT-ért,a bontós iszonyú rosszul járt a fenti hibák miatt.Én meg megtanultam, hogy "SOHA TÖBBET HASZNÁLTAT" azóta két uj autót vettem.SZerettem benne- Jó autó lehetet fiatal korában, a müszerfal 20 évesen sem zörgöt,nemúgy mint egy mai 3évesen.Csomag tartó nagy,mély,és nagy aszája ezáltal remekülpakolható. Kényelmes ülések, hatalmas beltér.Remek futómű,a SKODA 60-nal majdnem az árokban kötötki,az AUDI 120-szal bevette. Vezettem egy VARTBURG-ot előzéskor halálfélelmem támadt benne.Alacsony fogyasztás, nagytank. Utáltam-A motor állapota miatt fagyban nehezen indult -10c° alatt lehetetlen, volt beinditani. A SKODA-t nagyon sajnáltam, ezt a rozsdabogja, "szar" motorut eggyáltalán nem, ezért is toltambe a bontóba.
Hibalista
- Bendix, Generátor többször a szerelő hanyagsága miatt, izzitógyertya a motor állapota miatt,uj aksi 2 évig birta a hosszú öninditózást izzitást és a generátor hiba miatti töltés elszálást, hátsó lengéscsilapitó, futómü szilentek, szimeringek.
Ide hordtam szervizbe
Apám és sajátmagam.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1981 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | S 100 IMÁDTAM | Következő autója? | Renault THALIA 1,5 DCI |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |
