Mint süket a cseng?t
Szöveges ítélet
Az elöz? tulaj nem tartotta nagy becsben a kocsit. Jobban belegondolva le se szarta! Ezert a business után els? dolgom volt szétszedetni a motort. Mindent kicseréltem benne. Új dugatyúk, hajtókarok, szelepek, f?tengely, blokk. Zsír lett. Ment is mint 1 barom. 5en ültünk benne, 150-et mentem vele és még mehetett volna (hozzá tenném 4-es váltó van benne). Mikor azt hittem minden királyság bebaszott a karburátor. 1feszt lefulladt, a t?szelep nem zárt rendesen, a benzin felhigította az olajat. Kerestem bontóban karbit de semmi. Jobban mondva találtam egy hasonló modelt de mikor felszereltem es begyujtottam robbant egyet, rögtön le is löktem a kocsiról és vettem egy Dacia 1400-as karburátort. A düzniket kifurattam 1600-ra es minden okés lett. Hogy minden tökéletes legyen hányattam ra egy pöpec festést. Most tökéltes. Motor szépen kerreg, rozsda sehol. Megvétele utan voltak gondok, ott is hagyott 1-2x az út mellett, de mióta ráköltöttem amit rá kell (motor, karburátor) semmi gond. A fogasztás zavaró, f?leg mikor üres a buksza. De nem annyira drámai. 11-12 litert zabál ha nyomod mint szüket a cseng?t. Normál használat mellett 8-9 literrel eljár városba. Egy 1,6-os karburátoros kocsitól ez nem rossz. Az új, nyugati kocsik is lenyomnak 7-8 liter benzint városba és 1 olaj csere 30.000 körül van szervízbe. Ezt én megoldom a lépcs?ház elött is ha kell. Így asszem egálba vagyunk. Szal mindent egybefoglalva jó kis kocsi a 80-as Audi.
Hibalista
- teljes motorgeneral - 500 euro
- új karburator - 60 euro
- 1 szett gyertya - 15 euro
- fesztés - 250 euro.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1980 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 250000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Audi |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
