Már csak két csáp hiányzik, és tényleg csiga lenne
Szöveges ítélet
A valóság az, hogy ez egy nagyon sokat megélt, kissé lelakott, a sok km alatt körbetört és olcsón javított egyed. Valaha céges verda volt. Látszik is a kasztnin. Tudtam, hogy mit vettem, nem vártam t?le többet. Most tavasszal zsákmányoltam a csodát, k?kemény 130eft-ért, 1,5év m?szakival. (figyelem, köztes audi!!) Ami viszont nem karosszéria, az hibátlan volt. Sachs Advantage gátlók el?l, porlasztók beállítva, új csövek, szervizelve... Ismertem az el?z? céget, aki használta, és az ottani szerel? keze-munkája ez a gépezet. Hát így látatlanban 9-est adok neki. Megjegyzem, gólyaláb cserénél kicseréltem az azoldali gömbfejet, és kerékcsapágyat. A gfej trw, a gólyalábból meg egy skf került el?...min?ség ok. Én is ezt vettem bele, meg egy irb-gömbfejet. Aztán kapott két febi-vw toronycsapágyt, így aztán elcsendesedett az eleje. Nem isteníteném ezt a futóm?vet, a VW-AUDI koprodukciók egyik legbetegebb, és legtaknyosabb példánya. A hosszmotor-fronthajtás amúgy is eléggé orrnehézzé teszi a dögöt. A mai napig visszasírom a Golf1-emet futóm? szempontjából. Hegyimenet fölfelé agyrém, 55LE!!!, lefelé félelem. Az autó eleje megy, amerre akar. Tehát kényelem.... Nekem igazából nincs kényelmes autó, 2m magas vagyok, és még a 100-as bátyó se elég kényelmes - ezért nem adtam az enyémnek 5*-ot. Meg totál ki van ülve az els? ülés. Azért hozzátenném, voltam a döggel ausztriában, és messze kényelmesebb volt, mint a céges 306-os pezsó kombi.... A fogyasztása igazán kedvez?. Városban kb. 6.2-6.5max, közúton 4.5-öt is el lehet érni 90-100-as tempóval. Csak ne fájduljon meg a fejem a zajtól!!! Ezt nagyon utáltam benne! Üvölt, ráz, kopácsol.... fúj. Városban oké, de a Budapest vége táblától megijed, és a motorzajjal próbál visszakergetni a még nem fejfájdító 80-as tempó alá v. lakott területre. El?zés felejt?s f?úton, 80-as tempó fölött pláne. 140km/h a vége, fülvéd?vel. 130 a rezonanciahatár, onnan kezd kiegyenesedni... (én sokat nem hajtottam ennyivel, önvédelmi okokból...) Végülis egy használható autó, olcsó, és még lehet jó is, ha nem egy rozsdaboglyát vesz az ember. A kasztni túl nehéz ennek a motornak, 1.6td minimum. Vagy benzines, és nem lesz fejfájás. Ami a hátránya, hogy nincs hozzá utángyártott "gy?r?d?zóna", tehát egy laza fényszórótörés is költséges tud lenni. (újonnan 40eft egy els? pilács+ 10500az index! Bosch meg Hella van.) Lökös meg nincs, új se. Talán csak vmelyik márkaszervíz által. Tudom ajánlani a XVIII. ker üll?i út 861 körül lév? hella boltot. Én ott kaptam hozzá 2500-ért ÚJ indexburát. (nem vagyok tutibiztos a házszámban, vecsés fele haladva a jobb oldalon.)
Hibalista
- Gömbfejek, gólyaláb csere:gömbfej csapja szétverte a furatot. A többi igazából nem hiba - magam miatt cseréltem: Hátsó fékrögzít? kit. adagolóbeállítás, szovány szervíz 7500km-enként, szíjcsere vásárlásnál...stb. Az autó legf?bb el?nye:Olcsó hozzá a szajré...
-
Ide hordtam szervizbe
Meg vagyok elégedve a szerel?mmel! Magamat nem osztályzom...
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
colos85@freestart.hu
ez a mailcímem, VW-Audis, dieseles, elektromos, autós, mindenes ("szerintem") kérdésekben - témákban szívesen beszélgetek, segítek, ha tudok.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 262000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Golf 1 1.6TD | Következő autója? | BMW 318i M40 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
