Koros concorde
Szöveges ítélet
Az el?z? tulajdonosnál 5 évig volt az autó. Rendesen bánhattak vele, de az eladás el?t már nem csináltak vele semmit, ezt abból gondolom, hogy a karosszériája hibátlan, rozsdamentes volt és a motor is szépen járt mikor megvettem, de az els? lengéscsillapítókat és a fékpofákat nem cserélték ki az eladáshoz.
Nagyon megszerettem ezt a típust, mert minden szempontból nagy. Az 500 literes csomagtér ebben a kotagóriában még ma is óriási igaz az ulések nem dönthet?ek, mert alattuk van elhelyezve a benzin tank. A hácsó lábtér is nagy, bár én legszívesebben a vezet? ülésében szeretek ülni a vezetés élménye miatt amit ezek a tuléakdonságok garantálnak:
- DT-s motorkódu 1.6 motor = 90 LE
Mivel az autó súlya csak 950 kiló ezért, sok mai 1.6 motorral szerelt autót ott lehet hagyni a pirosnál, sokak meglepetésére
- 5 sebességes vátó, ami nagyon könyen kapcsolható és minden sebességben csak úgy "beszívja" magát
- Er?s fékek = elöl hüttött tárcsa fék, hátul tárcsa
- Nagyon jól eltalált servo kormány, amely városban és autóbályán is érzékelhet?vé teszi az utat
Hosszabb autópályai utakon 140 az utazó tempója, de a 200-as kilóméter óra skálájá is felül tudja múlni, ha nagyon megkergetem.
Fogyasztása nyáros autópályán 6,8 liter
városban 8-10 liter
télen autópályán 7,5 liter
városban 8,5-12 liter
Nagyon sokat járok az autóval télen, nyáron, országon belül és néha külföldön is ezért fontos, hogy megbízhtó legyen, de szerencsére soha nem hagyott még eddig cserben. Egyszer mikor egy 600km útat tettep meg végig autópályán (170-180km/h), végig jól viselkedett és az út végén már a városi dugóban felszökött a h?t?viz mutatója, de szerecsére csak a h?t?ventillátor reléje ment tönkre, olcsón megúsztam.
A motor télen is gyorsan bemelegszik, így gyorsan és jól f?t és párátlanítja az abkakokat, de megvan az a hátulüt?je, hogy nyáron nagyon sokat megy a h?t? ventillátor. S?t még télen is beindul sokszor. Erre egyébként a 15W-50-es gyárilag el?írt motorolaj is tanuskodik.
Ha csak városon kívül megy vele az ember az is nagyon vidám, mert a 2-es ben 99km/h és 3-as ban 148km/h végsebességel és kicsi súlyal nagyon könny? megel?zni a sorokat.
Hibának a már említett meleg motor ,a télen megugró magasabb fogyasztást és a nem dönthet? üléseket, lehet felróni, mert ezen kívul a kocsi hihetetlenül használható. Rozsda azóta sincs rajta.
Hibalista
- Hátsó fékpofák cseréje 8e Ft
- Kézifék bowden 2eFt
- H?t?ventilátor relé cseréje 0.5eFt
- Els? lengéscsillapítok cseréje 18e Ft
Ide hordtam szervizbe
Magam szereltem, vagy mindig máshova vittem
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 213000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Audi 80 CD 1.9 | Következő autója? | Ha ezt valaha lecserélem biztos, hogy Audi lesz az is |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
