Kölni remekmű, német precizitás!!!!
Szöveges ítélet
Nagyon jó a tapasztalatom róluk mivel én már a másodikat használom egymás után!Még sosem hagyott cserben egyik sem! Ha a "kötelezöket" betartja az ember akkor nem lehet baj!Nagyon jó konstrukciók, kényelmesek,dinamikusak és pakolás szempontjából igen praktikusak.Az alkatrészek aránylag olcsók és a szervizelésük sem bonyolult. A motoruk örök élet meg egy nap föleg az 1.6-osoknak. Én 285.000 -nél cseréltem egy szívószelepet+komplett gyűrűzés, de fúrva nem lett mert nem volt vála a hengernek!!Az egyedüli hibák ennél a típusnál: a karburátor de ez is csak azért mert ennyi idö alatt elkopott a sok kis apró alkatrész benne(fuvókák,úszó stb.) a bontott és jó az körülbelül olyan mint a fehér holló! Én kicseréltem egytorkos SOLEX karburátorra és azt újítattam fel meg beállítattam gyári értékre potom 10.000ft-ért.Itt hozzátenném hogy csak hozzáértőhöz vigyük( karburátor ill. injektor szerviz)!!!! Azóta semi gond vele!A kasztnija már ilyen idős korban korrodál föleg az elsö sárvédő ívek meg a küszöbök ill. a hátsó csomagtartó fenéklemez.Ezek se olyan nagy kiadások szerintem mivel aki ilyen autót akar venni ezekkel számolnia kell.Összességében nagyon jó autó,nagyon szeretem nem hiába már a másodikat használom ugyanabban a típusban!!!!!
Hibalista
- karburátor,karosszéria
Ide hordtam szervizbe
saját magam meg a kollegám:)
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
F+F Autóklinika Szeged ,Szél u.55 (karburátor,injkektor service)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 235000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 80 GLE | Következő autója? | AUDI A4 1.8 Turbo vagy BMW 320I |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
