A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » 80 (1978-1986)

80 1,8 CD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ez a csoda-autó

Szöveges ítélet

Imádom ezt a gépet! Volt már Audim ez előtt is (ez a 3.), azok sem mai darabok voltak, semmi különös bajom nem volt velük sem. A mostani az átmenti forma (1985-86), kevésbé szögletes, de azért még az :) Tulajdonképpen nem nagyon tudok rosszat írni Róla, a 6 év alatt mióta nálam van, egyszerűen csak megy, nem is akárhogy, 140-150 km/h utazó simán megvan (autópályán). Inkább csak érdekességképpen, de ez azért jellemzi a típust: most 21 éves, a legszebb lánykorában van :) , és majdnem minden része eredeti gyári!!! Az 1-2 kivétel annyira apróság, hogy nem is írtam be hibának. Pl. a gázpedált a gázbowdennel összekötö gumi-műanyag-szerű vacak, ami ha elporlad, nem lehet gázt adni. De szépen megoldottam, ingyen összekötöttem egy erre a célra faragott kis pöcökkel. Olajat egyáltalán nem fogyasztott soha, egyszer viszont egy hoszabb út végén valahogy mégis elszivárgott, de szó szerint, a vezérlés fogaskereke (amit a vezérműszíj hajt), mögött van egy szimmering ami valahogy előrecsúszott, és ott jött az olaj. Visszanyomtam a helyére az egyébként hibátlan szimmeringet és kész.
Munkába járok a géppel, és egyszer észrevettem, hogy nem igazás egyenletes a motor járása, és nem simán gyorsul, mint régen, hanem olyan "darabos a benzin" módra. Aztán a hiba magától elmúlt. Másnap ismét előjött, majd megint elmúlt. Teljesen rapszodikusan csinálta, és elkövettem azt a hibát, hogy nem törődtem vele. Elmentünk nyaralni a családdal Horvátországba, sok szép vidéket bejártunk, nemcsak a kiváló autópályákat :) Na, szóval mentünk kb. 2000 km-t, evvel a hibával. Mikor hazajöttünk, szabin voltam, ráértem, leszedtem a karbit, és ekkor láttam hogy a talp gumi része majdnem teljesen át van szakadva! A karburátor talp 2 db furatos fémlap, amit a rájuk vulkanizált gumi tart egybe, alul a szívócső van, felül a Pierburg 2E piszkosul elbonyolított karbi, azaz ez tartja az egész karburátort! Tulajdonképpen a saját súlya tartotta a helyén a karburátort, és ahogy mozgott, fals levegőt szívott. Na ezt csinálja utána bármely más autó!!! Először olasz utángyártott talpat vettem, azt hiszem 11000 Ft-ért, annak a gumi részét másnapra szétette a benzin, de tényleg másnapra!, aztán német utángyártottat, azóta az van benne. A kaszni egyetlen helyen rozsdásodott egy tenyérnyi területen, az is az én hibám volt. Szóval szeretem az Audit!
Folytatás: idén (2006) augusztusban Horvátországi nyaralásból hazafelé az autópályán rámentünk egy balesetből visszamaradt alkatrészre, az kiszakította a kartert, nagyon sokba került volna a csere, megjavították, 400 kuna volt olajjal együtt, nagyon baráti áron. Hazaértünk, a gyerek leszedte a bal hátsó kilincset, 2500 Ft, (utángyártott.) Teljesen elkoptak a féktárcsa betétek, még nem vettem meg pótlást. A kuplungtárcsát szintén cserélni kell nemsokára.

Hibalista

- Karburátor talp (utángyártott, német 6700 Ft)
- Első lengéscsillapítók (csak a jobb oldali volt rossz) 25000 Ft, még nics kicserélve
- Kilincsek (3 db) bontóból, 3000 Ft/db
- Később + mégegy kilincs, utángyártott, új, 2500 Ft
-
-

Ide hordtam szervizbe

Magam szervízelem

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1985
Kényelem (8) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 185000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 91000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Mazda 626 GLX Következő autója? Audi vagy Nissan, esetleg Mazda
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi 80 1978

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)