Életem legjobb autója
Szöveges ítélet
Életem legjobb autója. 1982-es 1,6 benzines Egerben egy kereskedésben állt tél volt, hóval belepve. de mikor ki nyitották, látva a tiszta ,,gányolásoktól mentes .. motor teret és a megkímélt szép plüss belsőt egyből megtetszett. Persze voltak hibái is a csomagtérajtó hátsó peremén , valamint hátsó kerékjárat íveknél kezdődő apró korrózió , + kavicspetty a szélvédőn, valamint közölték is hogy csepeg a hűtője, így vettem nyolcvanöt ezerért. hűtőt és szélvédőt ujjat tettem bele 25000 + 16500 Ft ezt még bele tudtam a vételárba + olajcsere s már használhattam is.
Ez a típus egy megbízható, s nagyon olcsón és könnyen javítható így szerelőhöz szinte nem is mentem én magam javítottam. Közel három éven át heti ötszáz kilométert mentem vele
Hibalista : fesszabályzó 3000 Ft, generátorcsapágy 2000 Ft, hátsó kerékcsapágy (kicsit búgott) kb 4 000 ft , víz szivattyú 5 500 Ft, generátor szij 1500 Ft , vezérműszíj görgő 5 000 Ft, hátsó kipufogó dob kisipari 8 000, Ft középső jó rá az Alekó-é 3 000 Ft , egy első fékcső (repedezett volt) 1500 Ft , vezető ülés ki volt ülve bontóban kerestem ugyanolyan kárpittal egy jobb oldalit, annyi hogy annak nincs magasság állítás, 5000 Ft, világításkapcsoló beégett, elég volt megcsiszolni és be relézni 3000 Ft, bal első ablakmechanika bontott 2500 Ft , váltó a rükvercet néha recsegve vette,(rá kellett várni) de ettől éveken át lehetett használni ezt nem javítottam. Az autó nagyon kényelmes az újabb kocsikban sincs több hely, a fűtése kiváló a legnagyobb hidegben is akár egy szál pólóban lehet benne lenni. Az autómata szívatóval és a karburátorral soha nem volt bajom még csak takarítani sem kellet. Fogyasztása (négysebességes váltóval) országuton 7 L, városban 8-9. Motor dinamikus (most 100-as audi van de az lomhább), nem volt benne szervó, de annak ellenére kétullyas a kormánya, nincs túlbonyolítva elektronikával, nincs minek elromolni. Csak azért adtam el mert gázüzemü autót akartam, de nagyon megbántam, azóta is szinte siratom a 80-as audit (inkább bele rakattam volna a gázt, még most azzal járnék). Fontolgatom hogy keresek egy másik szögletes 80-ast. Aki nem a bankok márvány könyöklőit akarja nagyobbítani és közben bukni évente több százezreket , aki szeretne egy üzembiztos nagy csomagterü kényelmes autót lehetőleg olcsón, annak tiszta szivből tudom ajánlani ezt a tipust.
Hibalista
- Hibalista : fesszabályzó 3000 Ft, generátorcsapágy 2000 Ft, hátsó kerékcsapágy (kicsit búgott) kb 4 000 ft , víz szivattyú 5 500 Ft, generátor szij 1500 Ft , vezérműszíj görgő 5 000 Ft, hátsó kipufogó dob kisipari 8 000, Ft középső jó rá az Alekó-é 3 000 Ft , egy első fékcső (repedezett volt) 1500 Ft , vezető ülés ki volt ülve bontóban kerestem ugyanolyan kárpittal egy jobb oldalit, annyi hogy annak nincs magasság állítás, 5000 Ft, világításkapcsoló beégett, elég volt megcsiszolni és be relézni 3000 Ft, bal első ablakmechanika bontott 2500 Ft , váltó a rükvercet néha recsegve vette,(rá kellett várni) de ettől éveken át lehetett használni ezt nem javítottam.
Ide hordtam szervizbe
saját magam
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
