Családi rali
Szöveges ítélet
Mindig megy. Én cigány körülmények között tartom, de sosem romlik el. Havon a középs? és hátsó difizárral egy álom. Valami döbbenetesen nagy benne a hely és a csomagtartója is nagy lenne, ha lehetne bele pótkeréktartályt tenni a gáznak. Ehhez az Audihoz képest a legtöbb mai autó picsafüst. 20 éve kifutott a gyártásból, de még ma is boldogan ülök bele bármilyen zsír új gép után. Lent ülhetsz a földön, persze a magasságállítás is feláras. A felszereltség katasztrófa, központi zár sem volna benne gyárilag, a hátsó ajtó nem kapcsolja a bels? világítást, mint a 190-es Mergában. Ez az autó valóban prémiumtermék bizonyos értelemben, amit akkor a min?ségre/tartósságra értettek. És arról nem beszéltem, hogy fillérekb?l fenntartható, nem rohad, amíg nem éri sérülés. 7,5 és 13,7 között fogyaszt, utóbbit úgy, hogy hóban minden este elmentem pörögni vele vhova. A quattro egyébként teljesen más autó, mint az els?kerekes, a futóm?ve és a belseje is, nemcsak a hajtása. Sajnos a legtöbbet lelakták a kőművesek vagy a benzincsempészek (70 liter a gyári tankja, de bővíthető, a Nyírségben erről tudnak mesélni). Ha szépet találsz, ne engedd át másnak!
Hibalista
- Az a szivacsbizbasz ment tönkre, ami a gázpedálhoz kell. 100 Ft az ára, de enélkül nem lehet gázt adni. Pont a szerel? garázsa el?tt szakadt el, vettem bel?le még kett?t, úgy látszik, 20 évente kell. Kuplung pl. eredeti, a hajtásával sincs semmi baj, nem kell rettegni a quattrótól.
Ide hordtam szervizbe
Budai autósegély, mindig korrekt volt. De a quattróhoz nem értenek, bezárták a difizárat, és mondták, hogy nem jó benne a 4x4.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 129000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 1200, Samara | Következő autója? | Nem, nem soha! Örök a szerelem |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
