Az öreg morcos cirkáló ....
Szöveges ítélet
Hát igen...a hűséges olajkályha. Ott kezdődött az egész , hogy anyámnak vettük tavaj mert tetszett a formálya neki . Dízel kellett hogy takarékos legyen , és nagy hogy lehessen pakolni.. minden OK . Pont jó . Az ára kemény 95 ezer ft.-ra rugott. Nevetségesen olcsó és kultuszgép. Most jött csak a java...ment műszakira. Az ablaktörlőlapáton át a vonohorgon és az egész elektronika átnyálazása után is voltak még vele gondok , húzta is a szályát a biztos de átszaladt pár mátyás királlyal :D .. aztán gyors olajcsere , mosás , polír , és szelhetsz anyánk ! A korához képest jó gép , sok mai autót alázó útfekvés és kényelem , kicsit lassú de semmit nem fogyaszt , na és persze jól néz ki .
Tehát ez egy kis pénzből fenntartható alapjában véve olcsó és használható autó.
Ha lehetne mégegyszer...ilyet vennék az biztos :).....akármilyen öreg a csaj...azért csak négykarikás marad !
Hibalista
- kopó alkatrészek , első futómű szilentek (összes , mert dübög....ki lett cserélve , még midíg dübög ) , izzók , biztosítékok , karosszéria korrodálódás , elektromos kavalkád , váltóolaj folyás , rugótörés , fék nagyfelújítás. ( ugyan úgy nem fog )
Ide hordtam szervizbe
Peti , Elek , és jómagam projekt .
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1978 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 500000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Fiat Bravo | Következő autója? | 100 TD |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
