Az egyik legjobb olajkályha!
Szöveges ítélet
Hihetetlenül strapabíró gép. 300k km után ugyan kellett egy felfúrás stb., de mindent kapott amit el lehet képzelni (üzemanyag turizmus Yugoszláviába le, aztán Szerbiából fel, egyszer még egy IFA*-t /* rövidítés: Ideiglenes Forgalmi Akadály :)) lol, lol/ is behúzott szüret után 5 Tonna sz?l?vel együtt). Ha nem hagyjuk rohadni, majdnem örök élet?. És az 1.4, 1.6-os Astrákat vidáman le lehetett vele gyorsulni! :))
Hibalista
- Centrál, kézifék, hidrot?ke (olasz els? tulaj... motorgenerál), hátsó ablakemel? kar szeretett elt?rni. (különben ´87 ig biztosan gyártották, mert az enyém akkori volt forgalmi szerint)
Ide hordtam szervizbe
Kisföldi László, bácsbokod.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 80 | Következő autója? | Audi 80 2.0 Quattro 16v |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
