A zöld szörnyeteg
Szöveges ítélet
Szeretem a mai napig járok vele a rohadásokat leszámítva nem nagyon romlik el rajta semmi.A kaszni maga nem rohad csak az ajtók melyeket nem hegesztek mert a bontóban vettem 4dbot 15000 ftért.Az ajtók alja rohad, a kipufogó vége is de csak az utolsó 20 cm es cs? érdekes.A tartógömbfej, lengéscsillapító, kerékcsapágy cserére szorult de még gyáriak voltak.A motort 3 szor f?ztem meg mert a ventillátor saruja eloxidálódott és Pesten ill.Pécsen nyáron a dugóban nem esett jól neki meg elég kis h?t? van hozzá gyárilag de ha a ventillátor m?ködik nem lehet baj.De pöcc röff indult télen is de már a kompresszió nem volt a régi ezért cserére szántam el magam.Most egy 89 es évjáratú 18 S motor dolgozik a jószágban 90 lovas viszi a kasznit mint a rongyot.És ezt is bírja a gép pedig nem sajnálom.Az eredeti váltóhoz egy az egyben passzolt a motor. Ki és be és már röfögött is.Igaz a kuplungszerkezet az 1.6-osé és a váltó is de azért így is jól megy.177 et mértem de a gumik állapota miatt nem mertem tovább nyomni de már nem hiszem hogy sokkal jobbam ment volna.Azért pár embernek meglepetést okoztam vele.Javasolom mindenkinek nagy kényelmes egyszer? és a bontott alkatrész nagyon olcsó.Utángyártottat nem ajánlok nagyon silány min?ség?.Inkább legyen használt de gyári.A legdrágább ami nagyon mellbe vágott a hátsó lökhárító csak gyári van és az 55 ezer ft.Úgyhogy maradt a használt 5000 ért.Nagy gy?r?d?tere van ezért aránylag biztonságosnak mondható.Pesten a Tököli úton a pirosnál belémjött hátulról egy suzuki kb 30-40 el hát az eleje tropára ment én meg kirugdostam a csomagtartót ,találkoztam egy peugeot 206 ossal is kb 60-nal és ?k az ablakon másztak ki.Nekem meg egy sárvéd?m bánta meg némi kalapálás.A váltó mint minden audiban elny?hetetlen nem recseg és úgy megy mint a vaj.
Hibalista
- Lengéscsillapító,Tartógömbfej,kerékcsapágy 25 éves nem csoda még gyári volt.Ajtók alja rohad,az emelési pontoknál a küszöb, csere után kifolyásni hézagot nem hagytak így a küszöb telt meg vízzel majd az utastér( a kontár) kis fúrás és normalizálódott a helyzet.Egyébként nagyon igénytelen és mindent kibír szószerint.
Ide hordtam szervizbe
Saját magam nem sok ész kell hozzá iszonyatosan egyszer? felépítés?.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1980 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 600000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | opel astra | Következő autója? | Mindegy csak német legyen és nagy |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
