A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » 80 (1978-1986)

80 1.6 gl 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A zöld szörnyeteg

Szöveges ítélet

Szeretem a mai napig járok vele a rohadásokat leszámítva nem nagyon romlik el rajta semmi.A kaszni maga nem rohad csak az ajtók melyeket nem hegesztek mert a bontóban vettem 4dbot 15000 ftért.Az ajtók alja rohad, a kipufogó vége is de csak az utolsó 20 cm es cs? érdekes.A tartógömbfej, lengéscsillapító, kerékcsapágy cserére szorult de még gyáriak voltak.A motort 3 szor f?ztem meg mert a ventillátor saruja eloxidálódott és Pesten ill.Pécsen nyáron a dugóban nem esett jól neki meg elég kis h?t? van hozzá gyárilag de ha a ventillátor m?ködik nem lehet baj.De pöcc röff indult télen is de már a kompresszió nem volt a régi ezért cserére szántam el magam.Most egy 89 es évjáratú 18 S motor dolgozik a jószágban 90 lovas viszi a kasznit mint a rongyot.És ezt is bírja a gép pedig nem sajnálom.Az eredeti váltóhoz egy az egyben passzolt a motor. Ki és be és már röfögött is.Igaz a kuplungszerkezet az 1.6-osé és a váltó is de azért így is jól megy.177 et mértem de a gumik állapota miatt nem mertem tovább nyomni de már nem hiszem hogy sokkal jobbam ment volna.Azért pár embernek meglepetést okoztam vele.Javasolom mindenkinek nagy kényelmes egyszer? és a bontott alkatrész nagyon olcsó.Utángyártottat nem ajánlok nagyon silány min?ség?.Inkább legyen használt de gyári.A legdrágább ami nagyon mellbe vágott a hátsó lökhárító csak gyári van és az 55 ezer ft.Úgyhogy maradt a használt 5000 ért.Nagy gy?r?d?tere van ezért aránylag biztonságosnak mondható.Pesten a Tököli úton a pirosnál belémjött hátulról egy suzuki kb 30-40 el hát az eleje tropára ment én meg kirugdostam a csomagtartót ,találkoztam egy peugeot 206 ossal is kb 60-nal és ?k az ablakon másztak ki.Nekem meg egy sárvéd?m bánta meg némi kalapálás.A váltó mint minden audiban elny?hetetlen nem recseg és úgy megy mint a vaj.

Hibalista

- Lengéscsillapító,Tartógömbfej,kerékcsapágy 25 éves nem csoda még gyári volt.Ajtók alja rohad,az emelési pontoknál a küszöb, csere után kifolyásni hézagot nem hagytak így a küszöb telt meg vízzel majd az utastér( a kontár) kis fúrás és normalizálódott a helyzet.Egyébként nagyon igénytelen és mindent kibír szószerint.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam nem sok ész kell hozzá iszonyatosan egyszer? felépítés?.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1980
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 600000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? opel astra Következő autója? Mindegy csak német legyen és nagy
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi 80 1978

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)