A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » 80 (1978-1986)

80 1.6 GT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A 4 karikás játékos

Szöveges ítélet

Sikerült hozzájutnom az ékszerdobozhoz úgy, hogy ismertem a gazdáit kezdetektől a vásárlás pillanatáig. Az első tulaja egy idős orvos volt, szinte csak hosszú távon közlekedett vele, de azt rengeteget.Később egy helyi vw-audi márkaszerviz autószerelőjéhez került, aki szintén hosszú távon használta csak az autót, mert a munkahely ugye helyben volt, a rokonok az ország másik felében. Úgyhogy új korától a vásárlásom pillanatáig márkaszervizben volt csak javítva a kocsi. Eddig tartott a csoda, nem kell mindjárt rendkívüli példányra gondolni. Volt ezalatt totálkáros, húzatópadon rakták rendbe, szinte minden leszerelhető karosszériaelem ki lett rajta cserélve, kisebb-nagyobb események miatt, ezenkívül nyúlvány, küszöb csere. Ez megint arra enged következtetni, hogy gyakorlatilag nem is 86-os az autó, de azért azt bevallhatjuk szerintem nyugodtan, hogy egy javítás sohasem fog úgy sikerülni, mint az eredeti gyári technológiával készített precíz folyamat. Motorja bontva soha nem volt. Kisebb hibák pl. vízpumpa, elosztófedél-rotor, lettek rajta cserélve, de igazából semmi komoly, és ma 23 évesen sem eszi az olajat.Tényleg nem!!! Az autószerelő gazdinál átment némi átalakításon: kapott egy 5-ös váltót, kapott egy másik karbit a fogyasztás mérséklése érdekében(ebből volt egy vezeték kiégés, ami kidörzsölődött a szívócsonkon, és zárlatot csinált), és belepakolt egy csomó kényelmi extrát mint pl. a hőmérő, fordulatszámmérő, ülésfűtés, belső világítás oda ahova még szükséges volt(eldugott box a váltókar mögött, stb), tehát összességében csak javított az autón első hallásra, de azért azt hozzátenném, hogy a váltón kívül semmiben nem volt benn a 4 karika, tehát inkább sorolnám a "jó ha van, de jobb ha nincs" kategóriába, mert amíg működik, addig örömet okoznak az ilyen apróságok, de nem kiforrott technika, és előbb-utóbb inkább bosszankodik miatta az ember.
A nálam töltött idő alatt raktam bele még egy gyári szervo-t, és egy gyári levegős központizárat egy fiatalabb "gömbölyű" 80as modellből.

Tehát összegezve: 23év alatt senkit rajtam kívül(vezeték) cserben nem hagyott, a fenntartása senkinek sokba nem került(leszámítva a saját hibákból adódó tördelést), és igazából minden igényt(beleértve a kényelem, a megbízhatóság, a hatótávolság, az időtállóság, stb.stb.stb.) maximálisan kielégít a mai napig. Megvan még a kocsi, szerintem meg is marad bármi lesz is a helyzet, mert értéket más szemében nem képvisel, fenntartása a kötelező pénzlehúzáson kívül minimális anyagiakat igényel, és megállja a helyét a többi autó között a mai napig, a formavilágot nem nézve természetesen, és azt merem még bátran kijelenteni, hogy szebb autót már csináltak, de jobbat még nem(természetesen ismét minden lényeges tényezőt beleértve, hogy a kortársai közül jónéhány márka rengeteg típusa már sehol sincsen, sőt még fiatalabb típusok is az enyészeté lettek, ez pedig még mindig büszkén törtet előre)

Hibalista

- önindító behúzótekercse,bal hátsó kerékcsapágy,az előző gazdi hibájából egyszer kiégett egy vezeték a motortérben(rosszul volt elvezetve, és a szívócsonk kidörzsölte)filléres problémák mind, és 23éves korban ennyi baja hadd legyen:)

Ide hordtam szervizbe

saját magam, mert egyszerű mint a faék, a vezeték problémát egy helyi villamossági szerelő, szintén aprópénzért.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1986
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 270000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? volt elég sok távolkeletit kivéve szinte minden Következő autója? azt hiszem a karikák bizonyítottak:)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi 80 1978

További ítéletek (64 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)