Egy elegáns er?gép
Szöveges ítélet
A harmadik 200-as audimat használom. Az els? egy 86-os els?kerékmeghajtású járgány volt. 2 év után eladtam, vettem egy 89-es évjáratú quattro-t. Ez a maga 200 lóerejével tényleg bámulatos autó. Télen fantasztikusat lehet vele autózni, mint minden összkerékmeghajtású társával. A direkt összkerék el?nye is megtapasztalható: szinte sosem megy tönkre (legalábbis én nem tapasztaltam), az állandó összkerékhajtás miatt. Nagyon kényelmes komfortos autó: 200 lóer?, digit klíma, 1,5 tonna, országúton 10-11 liter. Ezek szerintem még új autónál is példás paraméterek. Ezt a 200-asomat 2 évig használtam és megvettem a most is használt életem fényét: 200 quattro 20V. Hát igen. A 20 szelep egy kicsit más mint az el?z? 10 szelepes testvére.
Alap hangon 220 Le, kis finomítással 280 Le. Élmény a 6 mp körüli id? ezzel a hajóval 100 km/órára. És 16 éves! Minden m?köd?képes, és még eddig nem hagyott cserben. A teljesítménye kívülr?l nem látszik, sokakat meglepett már, akik er?lködtek az országúton. Még egy pár évig (10-15) biztosan megtartom!
Hibalista
- Benzinpumpa, kormánykapcsoló, futóm?, gömbcsuklók
Ide hordtam szervizbe
Gugyella Pisti
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Audi márkaszerviz azt sem tudták, hogy fogjanak hozzá
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 125000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | 200 quattro | Következő autója? | Marad a 16 éves megbízhatóság |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
