A vasaltöltönyös vadkan
Szöveges ítélet
1992 óta audi quattro tulajdonos vagyok!
A coupe kivitel volt mindig a kedvencem!
A barátaim audi 200 turbo quattro -ival mentem és utaztam is!
Ledöbbentett az 1983-as évben kiadott több "ráncfelvarráson" átesett formával rendelkezö autó alacsony szélzajjal járó jó menetteljesitménye!
Egy ujabb autóvásárlás és coupe tipus keresése során ráakadtam egy épp ausztriából behozott (még nem volt magyar gazda) egy gazdás,szervizkönyves,audi 200 turbo quattro tipusra! Annyira meggyözö volt az álapota az autónak hogy lemondtam a coupe kivitelröl!
Az autót nagyon szeretem, egy kitünöen felszerelt erös tipus!
Felszereltség:Digit klima,kapcsolható abs,diferenciálzár,füthetö elektromos tükrök,gyári tolótetö,szervókormány stb,stb...
Egy audi quattro az a tipus amit nem raknak el télen (mint pl egy mercedest) söt ekkor használják ki az adottságait igazából!
Véleményem szerint egy télen folyamatosan a hóban, sóban,latyakban,jégbordák között használt autó 290000 Km
megtétele után lehet hogy indokolt a négy gömbfej cseréje!
Volt a tulajdonomban olyan öthengeres audi quattro aminek a motorjában 810000 Km volt amikor eladtam!
Ezzel azt akarom mondani hogy ezen tiposok motorja, váltója,
eröátviteli egységei nagyon strapa biróak!
A karosszéria minöségét nem kell bemutatni! Galvanizált kitünö
munka! Az autó müszerezettsége kitünöen alkalmas (még a laikusok számára is) a hibák, esetleges szervizintervallumok
egyértelmü megállapitására!
Hibalista
- lambdaszonda! gyári:42000Ft, univerzális:16000Ft
- kinyomócsapágy! gyári:9800Ft
- kézifékkötél! gyári:8200FT/db 2db kelett!
- hátsó "gl" szem! 15400Ft/db 2db kelett!
- kormányösszekötögömbfej! 3200Ft/db 2db kelett!
- alsó trapézkar, mivel egybe van öntve az alsó kitámasztó gömbfejjel és a gömbfej "lógott"egy kicsit! 22000Ft/db 2db kelett!
- természetesen a fegyelmezett szervizeléshez tartozó alkatrészeket nem emliteném meg, mert az a nulla kilóméteres autónál is a használat során ezek elengedhetetlenek!
- pl:olajszürö,levegöszürö,gyertyák,fékbetét,féktárcsa,stb,stb....
Ide hordtam szervizbe
saját magam szervizeltem a barátom mühelyében!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 265000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | coupe quattro 2.3 20v | Következő autója? | audi tt coupe quattro. esetleg s6. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
