A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » 200 (1983-1991)

200 turbo quattro 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

A vasaltöltönyös vadkan

Szöveges ítélet

1992 óta audi quattro tulajdonos vagyok!
A coupe kivitel volt mindig a kedvencem!
A barátaim audi 200 turbo quattro -ival mentem és utaztam is!
Ledöbbentett az 1983-as évben kiadott több "ráncfelvarráson" átesett formával rendelkezö autó alacsony szélzajjal járó jó menetteljesitménye!

Egy ujabb autóvásárlás és coupe tipus keresése során ráakadtam egy épp ausztriából behozott (még nem volt magyar gazda) egy gazdás,szervizkönyves,audi 200 turbo quattro tipusra! Annyira meggyözö volt az álapota az autónak hogy lemondtam a coupe kivitelröl!
Az autót nagyon szeretem, egy kitünöen felszerelt erös tipus!
Felszereltség:Digit klima,kapcsolható abs,diferenciálzár,füthetö elektromos tükrök,gyári tolótetö,szervókormány stb,stb...
Egy audi quattro az a tipus amit nem raknak el télen (mint pl egy mercedest) söt ekkor használják ki az adottságait igazából!
Véleményem szerint egy télen folyamatosan a hóban, sóban,latyakban,jégbordák között használt autó 290000 Km
megtétele után lehet hogy indokolt a négy gömbfej cseréje!
Volt a tulajdonomban olyan öthengeres audi quattro aminek a motorjában 810000 Km volt amikor eladtam!
Ezzel azt akarom mondani hogy ezen tiposok motorja, váltója,
eröátviteli egységei nagyon strapa biróak!
A karosszéria minöségét nem kell bemutatni! Galvanizált kitünö
munka! Az autó müszerezettsége kitünöen alkalmas (még a laikusok számára is) a hibák, esetleges szervizintervallumok
egyértelmü megállapitására!

Hibalista

- lambdaszonda! gyári:42000Ft, univerzális:16000Ft
- kinyomócsapágy! gyári:9800Ft
- kézifékkötél! gyári:8200FT/db 2db kelett!
- hátsó "gl" szem! 15400Ft/db 2db kelett!
- kormányösszekötögömbfej! 3200Ft/db 2db kelett!
- alsó trapézkar, mivel egybe van öntve az alsó kitámasztó gömbfejjel és a gömbfej "lógott"egy kicsit! 22000Ft/db 2db kelett!
- természetesen a fegyelmezett szervizeléshez tartozó alkatrészeket nem emliteném meg, mert az a nulla kilóméteres autónál is a használat során ezek elengedhetetlenek!
- pl:olajszürö,levegöszürö,gyertyák,fékbetét,féktárcsa,stb,stb....

Ide hordtam szervizbe

saját magam szervizeltem a barátom mühelyében!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1990
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 265000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? coupe quattro 2.3 20v Következő autója? audi tt coupe quattro. esetleg s6.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi 200 1983

További ítéletek (9 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)