4 ajtós sportkocsi
Szöveges ítélet
Régi álmom volt egy 2.2-es turbós S4-es, végül tavaly sikerült találnom egy szép példányt, persze nem volt sérülésmentes, de legalább az eleje s így a nemesebb részek nem voltak törve az autón. Egyszer?en imádom a kocsit, valahogy teljesen magával ragad az egyénisége, valamit nagyon tudtak a gyárban vagy csak én vagyok ennyire elfogult az autó iránt. Szavakba öntve ez annyit jelent, hogy még a mai napig imádom a formáját a kocsinak, nagyon tetszik a belseje, a m?szerfala szerintem a mai napig az egyik legjobb, felszereltsége több, mint elég, minden elektromos, minden kellemes tapintású, minden ott van és úgy m?ködik ahogy kell. És akkor még ott van a motor ami az egészet megkoronázza. 230 lóer?, amit egy chip, kipuf-rendszer, és intercooler cserének hála sikerült 300lóer? fölé tornázni, nagyon keményet megy az autó, olyan 6sec alatt mehet 100ra és a 280-ig kalibrált órát simán akasztja ami a valóságba olyan 260 körül lehet. Városi játszadozásra is jó partner a kocsi, tényleg egy padlózással a kényelmes nagy limuzinból sportos fenevad válik! Sokakat meglep az autó, szerintem 99%-ban „csak” egy 100asnak nézik. A fogyasztás 14-15liter körül mozog városban, persze meglehet spékelni akár 2-3literrel is ha lámpától-lámpáig gyorsulóst játszik az ember. Én nagyon szeretem az autót úgy ahogy van és nincs annál jobb érzés mikor 3 utassal lenyomok egy gyorsulóbajnok Typervtihondát. A 4kerékhajtás amúgy remek partner a gyorsulgatáshoz. (is) Vizes úton ahol egy els?-hátsó kerekes csak elkapar, ezzel brutális állórajtot lehet venni, és hóban is olyan stabilan lehet menni vele, hogy hihetetlen. Ezt tényleg érezni és szeretni kell, én tudom, hogy ez csak egy „kicsivel több mint egy millió”-s kocsi, de nekem sokkal többet ér, és nem szívesen cserélném el egy 2x, 3x annyiba kerül? francia csodára vagy valami miautónk, sevrolé fíingre.
Hibalista
- F?leg a futóm? elemeivel vannak problémák, de ebben persze nagy szerepet játszik a demszky-vidámpark is. Eddig 2 hátsó lengéscsillapító, 2 hátsó „kutyacsont”, továbbá 2 leng?karom bánta a vidám játszadozást. Cseréltem még 2db kézifékkötelet és motor-váltótartó gumibakot a szokásos kopó alkatrészeken túl. Az alkatrészárak elég húzósak tudnak lenni, pláne ha valami nem kompatibilis a 100-assal. Amúgy a többi alkatrész problémamentes az autón, motor/turbó-váltó-difi hibátlan, bár most 1-2 napja néhány vízcsepp jelenik meg az autó alatt, és a klímakijelz? zavarodott meg egy kicsit, ezek ellenére se tudok haragudni az autóra, elvégre néhány év és „lányba jó”, ennyi belefér én úgy érzem.
Ide hordtam szervizbe
Egy jó szerel? nagyon megkönnyíti a tulaj életet, ez az S4-esre duplán igaz, sokan lebagatellizálják 100asnak az autót aztán csak néznek mikor kinyitják a motortet?t, én már 10enX-éve ugyanahhoz a szerel?höz járok, nem bénák, de egyszer-kétszer már nekik is okozott fejtörést az autó, végül persze megcsinálták, és legalább tudom, hogy nem vertek át. (nagyon:))
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 27000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | Audi 100 (szivar) | Következő autója? | Audi S6+ |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
