"Több, mint testőr"?
Szöveges ítélet
1990-ben vásároltuk, a mai napig örömet okoz kényelme, biztonsága, megbízhatósága, olcsó ülemeltetése. A szelepemelő tőkék cseréjén kívül, a motorhoz nem nyúlt hozzá senki! Az eltelt 427 000 km önmagáért beszél. Itt-ott már napszítta, pecsétes...... Biztos, hogy nálam fog végelgyengülésben elpusztulni, remélem, újabb 20 év múlva. A családban már túlélt egy Nissan Sunnyt, Opel Astrát, Mitsubishi Carismát, most egy Ford Mondeoval él egy udvarban.
Hibalista
- Szervó szivattyú 1 db 39 eFt, "féktök" 1 db 28 eFt, féltengely 1 garn. 48 eFt, kerékcsapágy 1 garn. 42 eFt, szelepemelő tőkék 1 garn.18 eFt, benzinszivattyú 1 db 38 eFt, műszerfal komp. 1 klt., bontott 8 eFt, ablakemelő kapcsolók 1 klt. 12 eFt.
Ide hordtam szervizbe
Bp., XVIII. Bagaméri útca ?. Gugyella István, Budapesten a tipus No 1-s szerelője!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 18 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 48000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 427000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 120 GL | Következő autója? | Nem tervezem lecserélni |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
