Quattro Hajó !!
Szöveges ítélet
A választás vegyesen érzelmi és észérvek alapján történt.
Mivel a formája még mindig megragad (de csak az Avant, a limuzin nem annyira).
A motor, futómű, erőátvitel egységek teszik a dolgukat ahogyan azt az ember egy mai technikától elvárná.Csakhogy ez húszonéves autó, 295000 km-vel a háta mögött.
Ahogyan átkúszik a havas emelkedőkön (Kb 20 cm hasmagasság) az külön élmény, pedig nem terepjárónak használom. A fogyasztás elképesztő, vegyes használatban, 9-10 L/100km ( 98-as benya kell bele). A régi konstrukció, és az 1200 kg önsúly + állandó összkerék mellett, nem rossz eredmény. A motor teljesítmény pedig a legtöbb helyzetben elegendő, még öt személlyel is lehet komolyabb előzésbe menni vele. Az öt henger hangja pedig nagyon fülbemászó. Alacsony és magasabb fordulaton is más-más jellegű hangot ad.
A helykínálat sem kérdéses, a hátsó üléseket ledöntve 190 cm hosszú cuccok is elférnek.Vagy 4-5 ember + egy heti csomag.
Mindent össszegezve sokáig megtartom,ha nem végleg...
Hibalista
- A szelep emelő hidrotőkék 2300 Ft/dbX10
- Sajnos komplett kormánymű felújítás szereléssel 55e Ft
- A kézifék bowden, és a hátsó fékek beszorulásra hajlamosak.
-
-
Ide hordtam szervizbe
Régi ismerős, néha még házhoz is jön.
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
nincs
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 250000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Citroen Bx 1.6 | Következő autója? | Még nem tudom |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
