Német VAS
Szöveges ítélet
A gépet 1 éve vettem. Az előző tulaj hétvégi hobbiautónak használta. Ez az autó 2000-ben lett behozva németországból. Azt hiszem, hogy ezzel el is árultam mindent az állapotáról. Mintha lehibernálták volna a gyártás pillanatában, és csak rám várt volna mind ezidáig. :)) Hiába, a Német társadalom NEM a Magyar társadalom!! Már az előző magyar tulaj is vigyázott rá, bár ez a gép a hajszolást is igazán jól viseli. De az ilyen műszerre inkább vigyázni kell minthogy hormonzavaros hülyegyerekek módjára valaki eszeveszett őrjöngésbe kezdjen vele!! Összességében véve ez a 100-as kimagasló műszaki és esztétikai állapottal bír a magyar kortársaihoz képest. A futóműve elég stabil, a kaszni sehol sem rohad, a galvanizációnak és a megkíméltségnek köszönhetően, a motor 116 lóerő és elég jól mozgatja a kasznit, de nem ártana még 1-2 százzal több lóerő, de ez inkább a D2-es 4.2 quattro A8-ban lelhető fel.:)) Az AC pumpa relén kívül még hamarosan cserélni kell a szelepfedél tömítést, mert mint minden 100-as ez is szivárogtatja néha az olajat, és persze ebből a kormánymű sem maradhat ki. A szervó szivattyú porszáraz a váltóval együtt. A váltó finoman és precízen működik. A motor, váltó, futómű hibátlan. Az elektromos ablakok hajlamosak a lelassulásra ha nincsenek bizonyos időközönként takarítva és a mechanikája karban tartva pl:olajozás, zsírozás. A 4db elektromos ablak mellett van még benne elektromos tetőablak, ráindítás gátló, gyári riasztó, központi zár, sibeda, bézs plüsskárpit, hátul napfényroló, körbe zöld szines üveg, gyári alufelni.
A motor: kb. 190 km/h a vége de még nem mértem, úgy 11 mp körül van 100-on. Az autó nagyon rendben van és ha rajtam múlik akkor még hosszú éveken át lelkiismeretesen viselem gondját, hogy megőrízze újszerű állapotát!!!
A váltó: nem kattogós, nem kemény műanyagautós hatást kelt hanem precíz, hangtalanul végzi a dolgát.
A futómű: elég komfortos, bár a finom magyar utak nem tesznek jót neki de ennek ellenére is kiválóan veszi az akadályokat.
Az utastér: elég kényelmes és tágas, a legnagyobb kényelem igazából hátul van, ebben közre játszik a hátsó lehajtható kartámasz is, ami meglehetősen növeli a kényelem hatásfokát.
Az autó fűtése télen nagyon jó, a kinti erős mínuszok ellenére is odabent akár rövidujjú pólóban is lehet utazni.
Hibalista
- AC pumpa relé, újonnan 15.000Ft, használtan külföldröl megrendelve szállítási költséggel együtt 5.000Ft. :))
Ide hordtam szervizbe
Saját magam
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Ismerős
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | bmw e38 730 vagy audi A8 4.2 quattro |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
