A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » 100 (1982-1990)

100 Audi 100 2.0E 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Mikor még tudtak a németek autót csinálni

Szöveges ítélet

Ez előtt az autó előtt is audim volt és ha ezt egyszuer lecserélem, akkor is Audit fogok venni, engem annyira meggyőztek a kocsik a márkával kapcsolatban. De csak is ´95 előttit veszek, ami még nincs agyon elektronikázva.

A 100ast családi autónak vettük, ami miat számított a kényelem és a nagy hely és csomagtartó.
A 610 literes csomagtér és az óriási ülések, meg lábtér rászolgáltak ara hogy nagy családi kocs legyen. Csak sajnso ez 1480kilóval párosult, ami nem annyira szívderítő.

Na meg hogy legyen benne Klíma és elektromos ablak. De én speciál azért titkon reméltem hogy azért nem lesz egy lajhár a gépezet.


A méretekkel nem volt baj, de a fél tonnával könnyeb Audi 90es után picit nehézkesnk tűnt a 100as ezzel a turbó nélküli 2 lityos mocval. Még jó hoyg injektoros a kicsike:))) De hamar rákapott a motorja a szágúldás mámoros érzésére. Gondolom az elöző tulaj alug hajtott és azt is csak városban. Én meg megadtam neki minden jót. Olaj, víz, gumik, stb. A váltója nagyon jól eltalált 5 sebeséges.
Első négy közepesen rövid és van egy hosszú 5dik ez azért jó mert autópályán keveset fogyaszt, vagy a másik jó benne, hogy sokkal tud menni, mert nem pörgi szét magát. Imádtam. Bár ezzel az a baj, hoyg autópályán 4esben pörgetve kell gyorsítani, mert az ötös lomha nagyon. 190-nél forog 4400at az ötödik!! És csak 6500tól piros, de még megy za szépen 7000ig akár fölé is:)), bár akkor már nem húz úgy és nem is szereti a moci.

Durva kanyarsebességeket lehet vele produkálni, és csak nagyon finoman figyelmeztet ha túl gyors lenne neki a kanyar egy kis alulkormányozottsággal, vagyis tolja az orrát, de ha a gázból vissza veszek, nem is kell elengedni, rá áll a kanyar ívére:))
Fogyasztás 5 hengeres 2 literes motorral szerintem egész jó:
- városban: 8-11 liter
- 100km/hnál: 7,3-7,6 liter
- Autópálya: 8-9 liter
- régi 3-as úton sok előzzésel Autópályán is gyorshajtásnak számító tempóval: 16-20 liter

A 205-ös Gumik és a szép gyári 15ös könnyűfémfelnik, szépek is de a lényeg hogy hasznosak. Fékezéskor és kanyarban.

Az extrák egyébként nem merültek ki az el.a-ban és a Klímában, de még elektromos és fűthető tükrök is, fedélzeti komputer és gyári 4 hangszórós első hátsó hangszabályozós Hifi is volt benne. Elég szépen is szólt. Autó Hfikhez képest természetesen.

Amúgy, - lekopogom, kopp, kopp, kopp, - szerencsére sohasem hagyott ott sehol. Csak azért rettegek nehogy legyen vaalmi, mert a motortere óriási és még is alig van benne hely. tehát elvileg van benne sok minden ami el tud romlani. És ahogy Murphy mondja ami elromolhat az el is romlik. De itt nem, ez Audi. Legalább is eddig:)) nem volt vele sok baj, de ha még is volt valami, akkor is ment. Gondolok itt arra hogy a szervó szívattyű fél év alatt beszlopált 1-1,5 liter olajat, de ettől még az autó kormány és motorja és mindene maradt a maximumon:D

Szóval összegzés képpen szerettem és aki ilyen nagy kocsikban gondolkozik, azoknak csak ajánlani tudom, de csak az újjakat mint az enyém. Ezek már teljesen galvanizálva vannak, vagyis ha nem törték őket, nem rozsdásodnak, és az új műszerfal is sokkal szebb mint a régi. És egyéb kisseb javítások is voltak a kocsin. Az injektor a fogyasztásra gyakorol jó hatást. Szóval csak 88 v agy utáni ls injektoros. A köbcenti lehet naygobb is aki bírja fizetni a kötelezőt, meg az új teljesítmény alapján fizetendő súlyadót!!!

Ja és most a végén jutott eszembe, amivel majdnem őrületbe kergetett. Aki ezt nem bírja ne vegyen fedélzetist. Mikjor még 20 liter van a tankjában lekezd sípolni hoyg lassan kéne neki még kaja. És ezt mindennel eljátsza narancs és piros színben mellé hangosan fütyűlve. Ha a fékpofa kopott akkor is bár ez jó tulajdonság. De fék olaj, szervó olaj és ha kiégett volna egy égő állítólag akkor is sípolt volna. Majdnem megőrültem, mire rájöttem hogy nem tudom a 80 literes tankot kihasználni, hanem 20 liternél mindig rá kell tankolnom:(( áááááááá örület volt.
De ez nem annyira hiba és lehet hogy ki lehetett volna kötni.
Maga az autó óriási foteleivel 5 szeméynek hosszú útra is kényelmes és gyors haladást biztosít. Méghozzá nyugodt lehet az ember, mert a kocsi balesetnél is vigyáz rá, mert erős és az utón meg megbízhatóan üzemel.

És az 5 henger lenyűgöző hangja miatt már megéri megvenni. Egyszerűen hihetetlen szép muzsika:)))

Hibalista

- Hát a sok kilóméter alatt volt vele egy két dolog de ez mind a ahsználatl.
- pl.: - féktárcsák elől hátul, fékpofák
- - Klíma szűrő csere és Freon újratöltés
-
- És ami már talán nem annyira szokványos:
- - Szervószívattyű javítatás
- - bemelegedés szabályzó
- És a listának vége. 4 év alatt még csak égőt sem kellett benne sehol cserélnem, csak a rendszámtábla megvílágításnak a jobb oldali égőjét!!!
-
- Idegesítő mindenért sípoló fedélzeti, bár ez nem hiba, hanem szakszerű működés, sajnos:((
-
- Ja és a vízhőfok mérője is megadta magát egyszer, de csak cserélni kellett az érzékelőt.

Ide hordtam szervizbe

Minden féle szakik, Az egyikről itt a Totalcaron is írtak egy Audi 100as cikkeben. Az ürge szinte csak 100asokkal foglalkozik. És nagyon ért hozzájuk. Akár éjszaka is meg tudná őket javítani vak sötétben!!!!! Címet nem írok, mert a Totalcaron megtalálható.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Audi 90esemet hordtam ide, de a 100as is voltam néha itt, pár apróbb dologgal. 80as, 90es, 100as és 200asokhoz van új és bonott alkatrésze és olcsón be is szereli. Ő is évek óta csak Audit szerel, szóval ő is bármikor bármit megjavít. Gyálon van, csak ez a baj vele.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1988
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 260000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Audi 90 1.9 karbis moci 5 henger Következő autója? Audi 200as 2.3as 20 szelepes turbós, de csak ha ezzel lenne valami
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi 100 1982 (1982 - 1990)

További ítéletek (71 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)