Hombár
Szöveges ítélet
A főiskola befejezése után a benzintúrizmus volt az első pénzkereseti forrásom. Erre a célra választottam a cetet, és meg kell mondanom sosem hittem volna, hogy a német technika 20 éve mire volt képes (a család többi autóját is vezettem, volt köztük új Ford, Mazda,stb..., de azok vagy kicsik voltak, vagy rondák) Engem átnevelt, soha többé nem veszek ennél kisebb autót. Igaz gyorsabbat nem ártana. Hatalmas elől-hátul, kényelmes, és megnyugtató méretű. És még mindig megbízható, mondjuk meghálálja ha foglalkoznak vele. Kis hibái vannak: csak 2000 ccm felett adtak hozzá szervót, ezért tekerheted a technikát két kézzel, és a fekete bőrkárpit megbocsáthatatlan légkondi nélkül. De itt kell megjegyeznem az 50 kilós (friss jogsis) barátnőm vezette és utánna azt mondta: " nem is olyan nehéz vezetni". Az is igaz nem kellett vele kis helyre beparkolnia:) Azaz szerintem ideális tanuló autó (kisebb ütés meg se látszik rajta + sose lesz belőled donor, mert annyira azért nem megy, a benne lévő vas meg elintézi a többit), ideális családi autó (nincs annyi cucc és ember amennyit ne nyelne el) vagyis tökéletes. SZERINTEM
Hibalista
- kopó alkatrészek
- kipugó ( szinte állandóan szép traktor hangja van)
- elektomos tyúkbél köteg
- gyújtáskapcsoló
- kuplung
Ide hordtam szervizbe
Én
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Elektromos szerelő, aki mindent megcsinál, néha kissé drágán
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 200000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 100 | Következő autója? | fiatalabb Audi, ha az nem megy akkor is csak német |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
