Darabokban sem adja fel!
Szöveges ítélet
Az autó napi használatban van még a mai napig is. Bár elő élete ezt nem indokolná. Sajnos családi autó és öcsém bele szállt vele egy autóba és utáan rögtön öcsémbe belehajtott hátulról egy másik autó:( Így aztűn szegény autó elöl hátul nagy lökést kapott. Motor kiugrott a helyéről, csomagtartó nehezebben nyitható. Hála a vonohorognak csak ennyi baja lett a kocsinak.
Az autó amúgy motor cserén esett át és egy újab Audi, konkértan egy 100/A6 os Audi 2.0 literes injektroát kapta motorjául, mégpedig az Audi 2.3 literes NF motorkódú Injektorral és a CZ kipuffogójával. Így az autó 150 lóerőre és 235Nm nyomatékra tett szert:))
És most a mese után az adatok:
fogyasztás:
- város: 8,5-11,5 liter
- országút: 7,5-8,5 liter
- autópálya: 8-10 liter
- negatív rekord: 21 literes fogyasztás, sokszorosan túllépve a határokat
Hibalheetőségek:
- A kilincsi szétfoszlanak és nehezn nyitható az ajtó. Oclsó javítani 1-2 ezer forint az új tömítés és műanyag.
- A szervószivattyúja azóta folyik hogy megvettük. Tömítés csere után eg yhétig jó volt és aztán minden ment a régiben tovább.
- Vákumos injektor (KE-Jetronik III) szeret ijesztgetni, de sosem hagyja cserebn a kocsit. Figyelni kell nehogy a vákuum elvesszen!!!
- Motorolajból 10W-50 kell minimum, mert az 5 hengeres Audi motorok meleg motorok. Más olajokkal is megy, de könynebben felforr az olaj és jobban is kopik a motor.
- Hűtővízre is ügyelni kell, szintén a meleg motorkonstrukció miatt!!! Bár nem szokása a meghibásodás, az ördög sosem alszik!
- Elektromos ablakok hajalmosak lelassúlni ha bepiszkosodnak, nincsenek rendesen kenve.
jó tulajdonságok:
vmax: 230km/h
gyorsulás: 8,7s
simán elindul akár 3asban is, mivel nyomatékos
Óriási utas és csomagtér(630 liter)
Nagyon megbízható: Eddig sosem kellet gyalog hazajönnöm:)
Futoműve remek. Kátyúkat megsemm érezni, 210el, táblázva 90es kanyarban nem sodródik:)
Nagyon jó konstrukciónak mondható enyhébb típúshibái ellenére is. Fentartása csak azért nem 10es, mert a benzinből picit többre vágyik mint én szeretném, de az alkatrészek hozzá nagyon olcsók. például: első féktárcsa(hűtött) 13 ezer forint, kuplung(150.000km-t elment nálunk) 15 ezer forint, szélvédő 15 ezer forint, lámpa 7 ezer, index 3 ezer forint.
Egyszóval csodás kis autó.
Hibalista
- - Szevó szivattyú
- - Ajtó kililncsek
- - Alapjárat szabályzó
-
Ide hordtam szervizbe
magam szerelem ha tudom
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 300000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Audi 80 1.6 CC | Következő autója? | Audi 100/A6 2.8 V6 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
