Audi 100 diesel a tohonya növényev?
Szöveges ítélet
elhasználtan, rossz kilóméter órával vettem, így csak sejthetem, hogy kb. 400 ezer km lehet a gépben. Mindene igaziból kopott volt, de mégis olyan nagyszer? volt benne utazni, mint egy új prémium kategóriásban.És különben is 150 ezerért dieselautót.Életem legjobb alkuja. Szerintem ha egyszer egy öthengeres diesel beindul, akkor pótolva a folyadékait a világból is kiketyeg velünk.
Végül is elég sokat mentem vele, külföldi utakat is hibátlan módon abszolvált, s?t lejt?s hegyi autópályán akár 180 fölé is leforgott a nyomorult szívódiesel, a maga csekély 70 pacijával.
Mindezek mellett brutálisan jól lehetet vele kanyarodni, csak utána az újabb és er?sebb szarok mindig visszael?ztek.
Mostanra teljesen elkopott, csak 24V ról indul be a motor, de így is elviszem hosszabb utakra.
Összeségében egy világbajnok a maga olajkályha kategóriájában.
Hibalista
- mindig csak apróságok, zárak , lerohadt kipuffogó, szétpadkázott gömbfejek, kilóméterszámláló, vízcsövek, kerékcsapágyak,
-
Ide hordtam szervizbe
magam barmoltam, egyszer?, mint egy Hoffher traktor
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Taunus | Következő autója? | Audi 100 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
