A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Audi » 100 (1976-1983)

100 audi 100 avant l /l5e/ 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Igénytelen, olcsó tankhajó

Szöveges ítélet

A sokadik autótörésem után (áldozatok: mazda626 ,VW passat , daewoo nexia ,) kellett egy olcso , igténytelen , nagyon nagy hajó , amivel nem gond , ha összetöröm . 70000 forintért vettük 1,5 év müszakival ami szerintam ajándék volt . fogyasztása a legjobb amit tudok ma : 160ft os kamiondiesel felesbe higgítva használt étolajjal . utána lehet számolni . Egyébként 5 hengeres , 5 sebességes szervókormányos akkori diesel "csúcsmodell" A futóm?ve a kb négyszer er?sebb nagy benzinesé , tehát csak úgy suhan a nagy huplikon , f?leg vidéki dimbes, dombos utakon , de a kissebb,nagyobb úthibáknál budapesten zajos egy kicsit . A fékek egy nagyon kicsit alulméretezték a 1400 kg-os kocsihoz (+én 160 kg) , de +lehet szokni . Ez az els? molyan autóm , amiben teljesen hátra tolt ülésekkel nem tom a kuplungot kinyomni (2 méteremmel) Hihetetlen jó az összeszerekése , még 25 évesen is , csak a kalaptartó zörög rossz uton . (Budapesten jó út??:) A beltér nem agyonextrázott , de ez nem is baj , mert már ugy sem müködne semmi , de igy mechanikusan még minden csilli villi . Az ajtók még mindíg szebben csukódik , mint néhány 10-15 évvel fiatalabb autón . Ami még a német mérnokök akarását dicséri az a motorházmegtartó teleszkóp , ami még mindíg mükszik . Ez még ma is csak a naon drága presztizsautókon van . Sajna nagyon lomha , a bkv busz letol az útrol .
Aztán jól megszívtam vele . Megvettem , átirattam , de kiderült a 70000 ft os tortúra során , hogy az előző tulaj köztartozása miatt kivonták a forgalomból , ugy , hogy már az én nevemen volt . Dögöljenek meg .

Hibalista

- Ülés kitört , de Én 160 kg vagyok . Els? kerékagy , eggyik els? gátló , vízpumpa , de az igazság , hogy ez csak egy 25 éves auto . Ahhoz képest egész jo az állapota . Kilóméter óre hol megy , hol nem . csomagtér teleszkóp hidegben nincs a helyzet magaslatán . Hengerfejes lett .

Ide hordtam szervizbe

Apám autószerel? :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1980
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? daewoo nexia (opelklón) Következő autója? audi 100 fiatalabb v. 300 d sel merci
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Audi 100 1976

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)