Gyönyörű, de nem ide való
Szöveges ítélet
Az autó hihetetlen, ez előtt egy Porschém volt, amit szinten nagyon szerettem, de ez egy más világ. Az egy ízig-vérig sportkocsi volt, de ezt egy sportos, de inkább elegáns autónak nevezném. Természetesen rendkívüli módon gyorsul, főleg 200 felett ahol a Porsche kezdett elfogyni a 6 hengerrel, ez a 12-vel ott is ugyanúgy húzott, bár én csak egyszer mentem vele éjszaka igazán gyorsan, akkor 290 km/h-volt a max, de még akkor is éreztem benne az erőt, az utazó sebessége 200-240 szerintem, bár itt fogyaszt is, főleg ha az ember sport gombbal megy, na akkor benzinfaló lesz, de cserébe vérpezsdítő a hangja. Városban igazán kényelmes, már amennyire a magyar utak engedték, de nem ide való. Főleg vizes úton tud meglepetéseket okozni sima indulás esetén is, nem tudták olyan precízen megoldani a teljesítmény leadást, mint például a Mercedes az SL65 AMG-nél, ez az autó összevissza csúszkál már kis gáznál és eszi is a hátsó gumikat rendesen. A másik problémám a fekvőrendőrök. Nem tudom milyen szabvány szerint építik a magyarok a fekvőrendőröket, de több esetben is vissza kellett fordulnom, mivel az autóm nem tudott átmenni bizonyos típusú buckákon. A felnit egyszer le is írtam, hála egy kráternek a Margit híd alatt, termesztésen önköltségi áron csináltattam meg. A megjelenés viszont az önmagáért beszél, bár érdekes módon a Porschét többen nézték, bár az piros volt,( valószínűleg azért is,) meg ennek az autónak más a rajongótábra, csak hozzáértő emberek tudják rögtön, hogy egy DB 9 van a szemük előtt.
Igazán szerettem ezt az autóm, de nem Magyarországra való.
Hibalista
- Az autó hátuljából furcsa búgó hangot adott, ezért az állt. éves szerviznél megvizsgálták a Müncheni Aston Martin szerelői, először csapágyra gondoltak, de mivel annak cseréje sem szüntette meg jöttek ré, hogy a differenciál mű hibásodott meg, ennek cseréjéhez azonban a garancián belül hivatalos Aston Martin gyárból kell engedély, na most ez már nem ment simán. Először még egyszer ki kellett cserélnie a szerviznek a csapágyakat, majd ismét nem szűnt meg a probléma, így hangmintát kellett küldeni a szerviznek a gyárba, majd ezt elemezve adták meg az engedélyt. Az autó egy állt. szervizre ment, de 9 hétig állt. a szervizben és ez alatt csereautóként az Aston Martin egy Mini Morrist akart biztosítani, ami szerintem felháborító egy ilyen értékű autónál.
Ide hordtam szervizbe
Aston Martin Bécs
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Aton Martin München
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 18 l |
Előző autója? | Boxster | Következő autója? | Turbo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
