A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Aro » 10 (1980)

10 10.4 

Az ítélet értékelése
5,0(3 db)

Kárpáti Medvekergető

Szöveges ítélet

2 éve vettem az Aro-t,mert valamivel meg kellett bírkóznom a felénk honos útnak nevezett sárfolyammal.terepen jól megy, előtte nivám is volt, annál jobb egy fokkal.amit nagyon szeretek benne:igénytelen, lassú, lomha de szép lassan elhúz egy házat is.és nem utolsó sorban minden belefér ( leszúrt malac,tűzifa,14 zsák cement, 3 talicska, CO-heggesztő, stb).félteni nem kell,mert nem sérülékeny,a kazánlemezből készült karosszéria egyáltalán nem rohad, pedig ridegtartáson van.eddig a felsorolt alkatrészeken kívül nem kellett hozzá semmi. sőt a felsorolt alkatrészek beszerlésén kívül nem nyúltam még hozzá egyetlen alkalommal sem (!).egy darabig apróbb elektromos hibák jelentkeztek, majd maguktól megszűntek ( el ne feledjük az ARO márkanév rövidítés, jelentése: Auto Románia).aki szedett szét 10.4 -es ARO-t, tudja miben ül.én MÉH-telepen találtam egyet, a 80 %-át hazavittem 40.000 Ft-ért.akkor láttam milyen autóm van: az ajtókban 2 colos gömbvas merevítésként, karosszériában szintén, 20 mm-es U-profil az alváz,szóval nem véletlen a 15 mázsás önsúly.mindemellett az új alkatrészek is egy talicska szervizelésének árszintjén vannak.nekem nagyon tetszik,nem nagyon járok mással (van mellette Audi 80 is).fogyasztása:10 l fölött.ez soknak tűnik, de Dacia-motor van benne.a fele ilyen súlyú Dacia 8 l fölött eszik,így nem vészes a különbség.
egy gondja van:a hátsó ülés egy rettenet, embert lehet vele kínozni vagy ölni.az első ülés viszont nagyon kényelmes, a hátsó ülés pedig 4 alkalommal volt benne 2 év alatt.kényelmi szempontból nem túl jó a külső kapcsolású elsőkerékhajtás (eltartott egy darabig, míg rájöttem, hogy lehet bekapcsolni) és a nehéz kormánya.üresen, normális aszfaltúton pattog,max 85-90 -nel lehet "száguldozni".
az árát mindenképp megérte,mert egyesíti magában a terepjárók és a teherautók jó tulajdonságait.ha Budapesten közlekedek vele, mindenki betartja a megfelelő távolságot és roppant nyugodtan vezet,mivel a külseje nem sok jót ígér...(ebben van is valami, mert elütöttem 70-nel egy őzet és a rendszám letörésén kívül más baja nem lett.)

Hibalista

- indexrelé (6.700 Ft), vízpumpa (5.000 Ft), 2 első fényszóró (kirohadt a belseje, 6.200 Ft a kettő),szimmerringek ( 2-300 ft/db),hátsdó difiből folyik az olaj,oka a kora.

Ide hordtam szervizbe

magam szervízelem

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1989
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 79000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 80 Következő autója? ARO,de csak akkor, ha ez már nem bírja
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aro 10 1980

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)