A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Aro » 10 (1980)

10 10.4 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Az ősi Dák technika: ARO 10.4

Szöveges ítélet

Nehéz lenne a Román autótervező mérnököknél optimistább embert találni a földön.Szerintem egyedül Ők hitték úgy,
hogy készítményük müködni fog. Miután megvettem, és elkezdtem használni, szembesültem egy csomó hibával. Előre
bocsájtom, hogy Én gyilkos módon, off-road célra használom a kicsikét /nem az "advencsör" parkra kell gondolni/.
Csak nehéz terepet lát. Normál használat mellett a hibák egy része nem is jelentkezett volna, és a járgány élettartama
is jóval hosszabb lenne. A hibák egy része az autószerelő "májsztrók" miatt voltak. Pl: megbízhatatlan indulás, nehéz
kormányzás, magas fogyasztás, első féltengelyek törése. Az igazi hibák viszont a tervezésből adódtak. Az első difi
állandóan leszakadt. A tartójával együtt. Miután kapott egy brutális rögzítést a gyári helyett, erről leszokott. A
féltengely elöl beleért az alsó lengőkarba. Némi plasztikai műtét után már ez sem volt gond. A kormánymű az igazi
horror. Be tud akadni és működésképtelenné válik. Egyrészt azért mert a legtöbb szerelő képtelen jól beállítani,
másrészt ritka kretén módon van megtervezve, harmadrészt a gyári gömbfelyek rettentő hitvány minőségűek. Ezen lehet
javítani a megfelelő szaki megtalálásával és egyedi gömfejek készíttetésével. Ezenkívül még van egy csomó kis apróság,
dehát a szocialista ipar remekei már csak ilyenek. Az autó meg lett emelve, nagyobb kerekeket kapott, meg csörlőt.
Számolatlan munkaóra után egy viszonylag jól használható terepjáró lett az eredmény. Még Én sem gondoltam, hogy sikerül.
Durva helyeken is egészen jól boldogul, és ha tönkre is megy, az alkatrészek viccesen olcsóak hozzá. Az alváza erős,
sokat kibír. A Lada Niva nudli hozzá képest. Az 1.4-es renault motor simán belemegy. A fogyasztása durva használat
mellett 15 és 20 liter között van, ami egyáltalán nem rossz. Rendes úton vegyes használat mellett 11 literrel simán elvan.
Összeségében használható autó, csak kötél idegek és kitartás kell hozzá.

Hibalista

- Motor széttört. /Renault motor 20000 Ft./
- Első difi letört. /Bontott difi 3000 Ft./
- Jobb első félengely kitört. /Bontott féltengely 4000 Ft./
- Hátsó lámpák megsemmisültek. /4000 Ft. új/
-

Ide hordtam szervizbe

Hivatalos szervíz.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Saját magam.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1988
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 4
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Következő autója? UAZ 469A
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aro 10 1980

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)