ARO állítólag 4x4
Szöveges ítélet
A Román gyártó által felhasznált anyag minőség egyszerűen katasztrofális! Még a motorral nem is volna probléma, ha az ember nem kínozza és kicsit oda figyel rá. A futómű szörnyűre sikerült javítani rémálom én nem is találtam szerelőt aki hozzá nyúlna! Így a kerékagy csapágy cserét magunk csináltuk. Néha olyan érzése támad az embernek javítás közben, hogy ez egy átgondolatlan gyorsan összedobott konstrukció. Az első hajtás gyenge a benne lévő körmök talán ha tényleg vasból lennének akkor elmennének pár évet! Ismét a Román anyag minőség számlájára irható. Csavart leszedni Aróról lehetetlen szakadás nélkül! A legerősebb része talán a nálunk vásárolt 8.8-as acél csavarok voltak a beépítésük után! Összességében nem volna rossz kis autó ha strapabíró lenne! De sajnos megbízhatatlan, talán hobbi autónak vagy utcai összkerekesnek jó lehet de terepjárónak semmi kép! Én a munkámhoz használtam erdőben de rengetegszer megsz........vatotott! Ha valakinek van rá ingerenciája és ideje akkor vegyen Arót mert állandó javítási kényszere van a típusnak! :))) Szerettem amíg rettenetesen fel nem bosszantott!
Hibalista
- Első futómű Kuplung elektronika kipufogó karosszéria
Ide hordtam szervizbe
Scheirich Béla Tatabánya
Nagyon jó mester a szakmában ajánlom mindenkinek!!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Niva |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |
