A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » Stelvio (2017)

Stelvio 2.2D AT8 Super 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szürke bálna

Szöveges ítélet

Jött a gyerek, kedves párom addig rágta a fülemet, míg beláttam, a logisztikázáshoz (kutya, gyerek, sógor és az ő cuccaik valamint lakásépítési feladatok) kell egy nagyobb autó, így a szeretett Giuliát a frissen lelépett kolléga Stelviojára cseréltem.

Tulajdonképpen hozza az Alfa érvrendszerét: nem csináltunk Giulia SW-t, vedd meg az SUV-t. Tényleg jó pakolni bele, szépnek is szép, ül az úton, de ha ez egy borotvaéles precíz konyhai daraboló kés, a Giulia akkor maga a sebészi szike.

A marha nagy rugóút és a ballonos kerekek miatt imbolyog, de azért mégsem esik le az útról a kanyarban. Kényelmes, kedves vaddisznó, akit ha felmérgesítesz, hajlandó futni is. Kategóriájában lévő egyéb dögöknél fényévekkel sportosabb a vezetési élmény!

Bírom a dupla üvegtetőt, meg a kanyarkövető xenont, vegyetek bele telefontükrözést meg váltófüleket, nekem ezek hiányoznak. A váltó itt is fasza, mint a Giuliában. A nagyszülők örülnek, mert magasra kell beülni.

Nincs semmi baj vele, teszi a dolgát, ugyanolyan jó a minőség, mint a Giuliában. Fogyasztásban az olasz 2700 km-es túraátlag 7 literre jön ki, eggyel több mint a Giulia volt, városban persze feljebb szalad, de a nagy testtől nem is vártam mást.

A csomagtartó a csapott hát miatt picit csalóka, nem mindegy, mennyire lógnak ki hátra-fölfelé a dolgok. Lenyitott üléssel nagy a pakolható plató, de a két kerékdob benyúlik és szűkíti a teret.

Összegezve: végülis szeretem, amit vártunk tőle, azt hozza, de a szívem egy darabja ott maradt a Giuliában. Talán ha a színe más lenne (azt nem én választottam) kevésbé gondolnám bálnaszerűnek.

A 4 év használat után sem változott a véleményem, nagyon jó munkaeszköz, és az SUV-k között egészen kiváló, de nem voltam szerelmes.

Hibalista

- Még az előző tulajnál meghülyült a rádió egy rádugott Samsung telefontól. Ezen kívűl mást nem tudok elmondani. - Talán most az akku gyengélkedik, majd rámérek. - 4 év alatt sem jött elő semmilyen hiba, se motorikusan, sem egyéb módon.

Ide hordtam szervizbe

Lízingelt autó, hozták-vitték, nem tudom :-(

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2017
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Giulia Következő autója? Tucson - kényszerpálya
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo Stelvio 2017 (2018)

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)