A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » Gtv (1994-2005)

Gtv 2.0 16v T-Spark 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sport(os) kocsi a mindennapokra

Szöveges ítélet

Nemrég óta van nálam az autó.Most a megbízhatóságról így előre még nem nagyon nyilatkoznék,később frissítek.

Az első menetekben kellemesen élveztem a 2 literes 16 szelepes duplavezérműves,változó szelepvezérlésű 155 LE-s motort, igazi felüdülés volt 2 dízel után(audi a4 1.9 tdi 2.0tdi) 7000-ig forgatni. Ha az előbb említett motorokhoz hasonlítanám az 1.9-esnél mindenképpen erősebb,de a 2.0 pdtdi sokkal kihasználhatóbb a nyomatékával,de szerintem ha elengednénk őket az alfa 100 felett már elkezdene felzárkózni,mert ott a dízel nyomatéka már nem jön úgy ki. Mostmár nem is élvezem annyira a motor erejét,a kocsi nagy tömegét figyelembe véve akár kicsinek is mondanám bele a 2.0-es motort. A 2.0 v6 turbo nem olyan megbízható a 3.0 V6 meg sokacskát eszik. A kis 2.0 TS legalább még így 150e km fele is teszi a dolgát komolyabb meghibásodás nélkül.
Kényelem: ha az extrákat nézzük van benne minden mi kell; bőr,aut. klíma, én még tetettem bele több mint 200.000Ft értékben hifit is,mert nem voltam a gyári szokol rádióval ,ami benne volt ,megelégedve. Ha a kényelmi extrákat nem tekintjük,hanem logikusan gondolkozunk akkor hamar rájövünk,hogy egy 2 ajtós,gyakorlatban 2 személyes autó alacsony hasmagassággal, kemény futóművel már pedig nem kényelmes,mindemellett attól még tökéletesen megfelel a mindennapos használatra. 2 személlyel bárhova, a hátsó ülésre szerintem bőven férnek csomagok,embereknek úgyis csak kínzás beülni. Még egy apró megemlítendő dolog: ez egy alfa: az összeszerelés nem olyan minőségi ezért néhol néha zörög,de elviselhető és mindenre van megoldás.
Itt egy másik tényezőbe ütközünk ami megint csak a mindennapos használat ellen szól, a fogyasztás. Én így most városban 10l-el járok el óvatosan,klíma nélkül,ezért szerintem olcsónak nem mondható a fenntartása sem.(nyár)
Élményfaktor: sokan dicsérik az útfekvést,amit én is aláírok,de valahogy én többet vártam. Tényleg jól fekszi az utat,de nem merném úgy berántani a kanyarba mint az S-line futóműves A4-esünket.Talán csak jobb gumi kéne rá.

Még vmi: Ezzel az autóval az ember egy közösség tagaj lesz. Ez nem csak egy autó. Először én is csak nézegettem gondolkodtam,hogy a szemben villogót vajon honnan ismerhetem,trafi sehol...Később esett le a tantusz,hogy az Alfások 90%-a villog,köszön és biztosra veszem ha az út szélén állnék meg is állnának segíteni. Kicsit magával hozza az autó az olasz mentalitást is,kedvesek,közvetlenek.És ez szerintem nem elhanyagolandó tényező.

Mindemellett ami abszolút az autó mellett szól: nincs sok belőle,megnézik,csajoknak bejön :) és a mindennapokban is használható sportos kis kocsi.
Biztos nem ez lesz a kedvenc autóm,de amire jelenleg kell,arra megfelel: fiatalság,bolondság :)

1 Hiba amibe beleestem: nem szabad rajta spórolni. Nagyon megbosszulja! Egy olyan kúton tankoltam bele,ami úgy hirdeti magát,hogy 10 Ft-al olcsóbb. Azóta magas fordulaton 1-2-es fokozatban nagyon durván berángat,de még nagyobb tempónál(lakott területen kivül előzésnél pl) elbizonytalanodik kicsit,drámázik.Elég kellemetlen. Ráadásul nem egyezik tipuson belül sem,hogy hol van,vagy hogy van-e benne üzemanyagszűrő. Most keresek megfelelő szakembert,aki megoldja a problémám.
Sajna kevesen ismerik a tipust megfelelően,nehéz jó "szervizt" találni.Mindemelett az alkatrészek nem drágák és sok helyen beszerezhetők(kivéve karosszéria)

Iődközben azért hozzámnőtt a picike :) Nagyon megszeretteti magát,már csak azt sajnálom,hogy nem V6, talán kicsit később ha megengedhetem 2. autónak lesz egy :)

Hibalista

- alapjárati motor,és még vmi amit még nem tudok mi :)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1999
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 147000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? A4 Következő autója? Alfa GTV V6 :)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo Gtv 1994

További ítéletek (25 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)