A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » Gt (2003-2010)

Gt 2.0JTS 

Az ítélet értékelése
2,8(11 db)

Jó volt, szép volt, elég volt...

Szöveges ítélet

Legelső teljesen saját autóm (volt). Bárhol meg lehet vele jelenni, csodálatos vezetni, jól felszerelt, és a 11 éves kaszni ellenére még mindig sokan megnézik az utakon. Így utólag már belátom, hogy nem nekem való volt. Ha azt mondom, hogy havi 60-70ezret költöttem rá, akkor nem túlzok. Az előző tulaj hanyagságából adódóan rengeteg mindent kellett cserélni és javítani rajta. A motorja -annak ellenére, hogy sokan szidják- stabil, soha nem volt vele gondom, inkább az elektronika ami kényes. Olyan embereknek ajánlom, akik elkötelezettek a márka iránt, és nem okoz nekik gondot a 10 ezrenkénti olajcsere alkalmával kidobott 35e forint. Ugyanis ennyibe kerül ha normális, a gyár által előírt Selénia 10w60-as olajat teszünk bele (a 10w40-től hajtókarcsapágyas lesz) és megvesszük hozzá az olaj, levegő, illetve pollenszűrőt (és a munkadíj még sehol nincs). Aztán lehet számolgatni, hogy mennyit is szeretnénk kocsikázni, ugyanis vegyesben a 9-9.5 litert is megeszi gond nélkül, ha dinamikusan vezet az ember. Az ablakemelő szerkezetnél típushiba, hogy folyton átprogramozza magát, és egy egyszerű izzócseréhez is sebészi kézügyesség kell. Az alfázás olyan mint egy vírus, ha elkap, nehéz belőle kigyógyulni. A magas fenntartási költség ellenére rengeteg örömet okozott és azt hiszem részben ezért is maradtam meg az olasz fronton, de immár egy Fiat Bravo 1.4T-Jet társaságában...

Hibalista

- Néhány a sok közül: Ablakemelő szerkezet, gyújtótrafó, valahol a motortérben vezetékszakadás (3 napnyi hibakeresés és méregetés), tolatóradar szenzor, kézifék bowden szakadás, és kopóalkatrészek (fék, vezérlés, olaj, szűrők, stb.)

Ide hordtam szervizbe

Amit tudtam magam csináltam meg rajta.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 137000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? Bravo 1.4T-jet 150LE
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo Gt 2003 (2003)

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)