A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » Gt (2003-2010)

Gt 1,9 JTDm 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Alficsek

Szöveges ítélet

Már az elején le szeretném szögezni, hogy nem születtem Alfásnak és igazából sohasem érdekeltek annyira, hogy más márkát ne is lássak tőlük. Ez a világ akkor változott meg, amikor a volt munkahelyemen kaptam egy piros 1,6-os alap 156 SW-t. Több mint fél évig volt nálam és ezzel el is indított a lejtőn. Mikor munkahelyet váltottam a kocsi maradt a cégnél én pedig a különféle GM termékekben kerestem vígasztalást egészen 2007 tavaszáig. Szerettem volna egy Alfát, és mikor megláttam a hirdetést erről a GT-ről egy nagyon nagy hibát követtem el. Elment a kedvesemmel megnézni és sorsunk megpecsételődött….18-as kerekek, extravagáns mélypiros bőr belső, ültetés és 1,9 mJET dízelmotor a kedvenc 6 gangos váltóval. Svájci volt a kocsi, 40e kilométerrel. Ismerve a magyar használtautó kereskedéseket nagyon alaposan átvizsgáltattam a kocsit és nepper ismerőseimmel többször konzultálva végül megvettem a kocsit.
Rögtön az elején kapott egy egészségügyi olaj/olajszűrő/levegőszűrő/pollenszűrő cserét és egy futóműbeállítást. Azóta „rengeteg” probléma volt a kocsival: kétszer, szinte egymás után kiégett a rendszámtábla világítása, az egyik tompítottat is cserélni kellett már, illetve az egyik légzsák jelzője is cserés lett. Ezekre majdnem egy 10-es ment el eddig.. :)
Egyedüli komoly hibaként a magasnyomású üzemanyagnyomásérzékelő cseréje volt...ugye az a fránya német elektronika.. ;)
Na de magáról a kocsiról és szigorúan objektíven:
A 18-as kerekek nem ebbe az országba valók, sima aszfalt csak politikusaink villái előtt van. A nyomvályúk cibálják a kormányt, el lehet felejteni az egy kezes korzózást. Ültetést szintén csak tőlünk nyugatabbra élőknek ajánlom, idehaza elég könnyen leveri az alját. A váltó zseniális, imádom! Az egyedüli hibaként csak a 6. és a rükverc fokozatának nem eléggé határozott elkülönítését lehet neki felróni, ami azért megszokást igényel.
A motor a váltó méltó párja: 2000-től 4200-ig valami zseniálisat tol vele az autó, 100kmh-nál hatodikban 1800-at forog a motor és a fogyasztás ilyenkor 4,5 liter….röhögnöm kell! :) a végét még soha nem próbáltam, valahol 200-210 között lehet, ellenben a 180-at minden erőlködés nélkül tartja és még ebben a sebességtartományban is rugalmas marad! Az átlagfogyasztásom szigorúan városi araszolás során 7,2-7,3 liter/100km, de a nagy átlag 6,5 liter körül alakul. Nem tudom mekkora mértékben játszik ebben közre a beépített P-BOX, de nagyon szeretem, hogy teli tank esetén a megtehető kilométer a computer szerint több mint 1000… 
A beltér csodálatos, az ülések eszméletlen mód tartanak és tényleg csak sportos vagy vékony alkatúak üljenek bele, mert nagyon szűkek. A BOSE hifinél biztos van jobb, ahogy egy GT-s kollega megjegyezte, de engem az autóhifik sohasem érdekeltek és igazából nincs is nagyon érzékem hozzá. Szerintem tisztán és szépen szól, ennyi nekem elég.
A felfüggesztés mesébe illő! Az ültetés és a nagy tappancsok valamint a felfüggesztés tuning az alap GT egyébként is sokak által dícsért felfüggesztésével verhetetlen együttest alkotnak. A végtelenségig semleges marad a kanyarban. Persze ennek a gokart szintű stabilitásnak az a hátránya, hogy ráz mint a nyavalya rossz úton és ha átmegyek egy 20-ason megmondom, hogy fej volt-e vagy írás.
Minden esetleges nyűgje ellenére is nagyon szeretem ezt a kocsit. Mindig jól esik visszaérni hozzá a parkolóba és mikor otthagyom valahol legalább egyszer visszanézek rá….szerintem gyönyörű.
És ami a legjobb benne: sokkal jobban megnézik, mint a 2x, 3x, 5x drágább és – szigorúan szerintem – gyakran érdemtelenül nagyobb presztizzsel rendelkező német/svéd/japán társait.

Hibalista

- Izzók 2500 darabja
- Magasnyomású üzemanyagérzékelő 52 000,-Ft + ÁFA

Ide hordtam szervizbe

Dunakeszi, Fiat Bertinus Kft.
Istenkirálycsászárok...csak a legjobbakat tudom róluk elmondani.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 31000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Vectra C 1,9 Következő autója? Alfa Romeo 159 SW 2,4jtd/ Brera 2,4 jtd
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo Gt 2003 (2003)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)