A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » Gt (2003-2010)

Gt 1.9 jtd 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Alfa Amore? Simán :)

Szöveges ítélet

Régi álom volt, szerelem, ilyenkor az ember nem nagyon gondolkodik. Szerencsére azért volt annyi eszem, hogy utána néztem a dolgoknak. Az Alfáknál(nem csak ennél) az egyik legfontosabb dolog, az előélet. Kinél volt, mit kapott meg (és mit nem).
Nekem szerencsém volt, mert az előző tulaj is alfa fan, így mechanikailag nem volt nagy gond. Ennek elenére belefutottam pár pofonba:
Behajtottam a balos tükröt, eltörtem, mert nem tudtam hogy a szerkezete oxidálódik és megszorulhat.Érdemes néha kipattintani a lapot és befújni a mechanikát.
Kiírta az izzító gyertya hibáját, megnéztem, kettő ment kettő nem. Cseréltem mindet, a hiba megmaradt. Kicseréltem a relét is, a hiba (plug error) megmaradt. Utána tudtam meg, hogy a gyertyánál lévő csatlakozót(pipát) érdemes megtakarítani. Takarítás után minden ok.
Anno egy gumis megemelte a küszöbnél, amit szépen össze is nyomott. Ennél az autónál fontos, hogy az emelőpont a küszöbön belül van az autó alján. Ezt persze szépen felfalazták(sok-sok gittel), így nem látszott sokáig. Két küszöb csere. A szaki rakott be plusz bakot, hogy ha véletlen megint megemelnék a küszöbnél, ne legyen gond.
Ami nem pofon volt, hanem csak jött: kerékagy csapágy, kb 1 óra volt cserélni, nem gáz. Egyedül az ABS jeladóra kell figyelni, nehogy beletörjön.
Volt egy porlasztó hibám is(hidegen picit remegett, melegen tökéletes volt, de a korrekciós értékeken látszott, hogy nem a legjobb), de szerencsére ez az 1.9 JTD motor elég sok mindenbe ment, szereztem egy bontottat, ami tökéletes állapotban van. Azóta a korrekciók 0 körüli értékeken vannak, és a motor hangja is tökéletes.
Legújabb hiba az, hogy 110 körül az autó eleje ráz. Ezt a féltengely belső csuklója okozza, ezt a napokban fogjuk orvosolni.
És akkor a pozitív dolgok: Iszonyat jó vezetni, nagyon kényelmes. mondjuk nekem van alatta egy kb 3 centis ültetés, így eléggé dodgemes. Az autó 1300 kiló, az 1.9-es motor 150 ló, 6-os váltóval van szerelve, szóval igazi utazós autó. Német autópályán kipróbálva 160-nál forog 3000-et. mivel elég jó a forma is, a fogyasztás is. eléggé kellemes.
A mendemondákkal ellentétben a futómű elég jó, egy nagy trükk van: a lengőkarban lévő szilentek gyárilag zsírozva vannak(nem is igazi szilent ez, hanem valami hibrid). Szóval, ha ezt a zsírt kitörlöd és raksz bele valami normális ipari zsírt, akkor kapsz egy tartós futóművet :)
Amit nem kellett volna megcsinálni, de én mégis nekiálltam:
2DIN-es fejet kapott navival, kihangosítóval, tolatókamerával. ehhez csak egy keret kellett,mert a csatik is DIN szabványúak, plug&play volt az egész. Még a kormányvezérlés is, bár ott kellett két plusz kábelt kötözgetni.
Az autó alapból fekete bőr belül, de én szereztem piros bőr betétes ajtókárpitokat. Mivel a kormány, a váltószoknya, a váltógomb és az ajtó behúzó is fekete bőrös de piros cérnás, illetve a műszerek is pirosak, így eléggé jól néz ki szerintem.
Álltalánosságban: nekem kényelmes, bár alacsony, nehéz a ki és beszállás, az ajtó nagyot nyílik, így szűk helyen katasztrófa. A tükrök csak dísznek vannak rajta, hátra nem látsz semmit( az ablakok is kicsik, szóval azon sem). Az eleje alacsonyan van, szóval nem csúztatjuk rá a padkára :) Hátra nem túl jó beülni, bár volt aki hátul utazoztt és nem panaszkodott. Nekem a 190 centimmel eléggé kicsi lenne :D Mondjuk mögöttem még egy élére állított laptoptáska se nagyon fér el.
Összességében nem bántam meg, a mai napig szeretem, még ma is vissza-visszanézek a parkoló autóra :D szerinem még marad egy darabig, bár már eléggé hobbiautó kategória. Vannak hibái, nem tökéletes, de iszonyat szerethető.

Hibalista

- Féltengely, kb 40 ezer(folyamatban) - Balos tükör mechanika(16000) - Izzítógyertya(4x2500) - Izzító relé(12000) - Porlasztó(25000) - kerékcsapágy(5000) - küszöb(2x50000) - 2DIN beépítő keret(5000) - Méretpontos szőnyeg(12000) - piros bőr kárpitok(15000)

Ide hordtam szervizbe

Saját szerelés+rokon, aki autószerelő.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 245000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo Gt 2003 (2003)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)