A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » Giulia (2015)

Giulia 2.2 diesel Super AUT8 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Rosso Monza

Szöveges ítélet

nem tudják a népek, hogy milyen rohadt jó autót hozott össze a haló poraiból feltámadt Alfa.

de tényleg. én ugyan eléggé Alfavírussal fertőzött ember vagyok, tehát pozitívummal elegy kriticizmussal álltam hozzá, de ez most meglepett.

a dízel külső kényszer hatására került bele, és - gondolom a magasabb környezetvédelmi fokozat miatt - kevésbé lelkes a felső tartományokban mint a 159-ből ismert 1.9-es. nyomaték az van, és az automata váltón át is merik ereszteni.
de ti vegyétek benzinnel, mert az a jó.

próbáltam a kéziváltót, de ... nem jó. idegenkedtem az automatától, de aztán megbékéltem vele, lettek (csodaszép, fém) váltófülek a kormányon, a 8 sebesség és a váltás gyorsasága kárpótol mindenért, ha váltási érzetet akarok, akkor a Fekete Démonba kell ülni, annál jobb nem lesz más úgysem.
vegyétek automatával, mert az a jó.

kényelmes, semmi baj az összerakási minőséggel (jó, már a 159-ben sem volt), a többi autóhoz képest lent ülsz a földön és közben körbeölel a kocsi.

ami a legmeglepőbb, hogy kanyarodik mint a fene (tényleg jó, hogy az első kerekeknek csak a kormányzással kell foglalkozniuk). nem lehet kikapcsolni a menetstabilizátort, de igazából nem is baj (a QV Race módjában lehet), így is tud csóválni a segge.

és még szép is.

szeretjük egymást. tényleg, most nem tudok negatívumot mondani, hogy mit szúrtak el benne. talán lehetne SW a berlina helyett...

eltelt 20ezer együtt töltött km, és még mindig szeretjük egymást. az első tolatóradar főleg esőben túlérzékeny, de komolyan, ez minden amit fel tudok róni neki.

Edit: az első tolatóradar problémát megoldotta a gyári rendszámtábla tartó leszerelése.

Viszont jött a kölyök, meg a nagyszülőkhöz való állandó logisztikázás, így elváltak útjaink :-((((

Hibalista

- eddig semmi, ehhez túl új :-)

Ide hordtam szervizbe

Duna Autó - Zay utca semmi extra, kötelező karbantartás olajcserével, rendesek és készségesek voltak

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2017
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 166 Következő autója? Stelvio
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo Giulia 2015 (2017)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)