A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » Giulia (2015)

Giulia 2.0 Veloce 280Le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Örök szerelem

Szöveges ítélet

Nekem mindig is Alfa Romeom volt: 156 2.0, majd 159 1.9 ami most is meg van, idestova 12 éve, csak már párom szerelme.
Nem akartam autót venni, de egy szép őszi napon volt egy kis szabadidőnk és be mentünk egy kereskedésbe megcsodálni. Megdöbbentő , hogy élőben mennyivel szebb! Nagyon izgalmas autó. A kereskedésben pedig olyan kiszolgálásban, figyelemben részesültünk amibe máshol még sose, pedig jártam már pár autó és motor szalonban és nem is "üres kézzel " távoztam, de nem élmény. Sőt csalódás. Bátran kijelenthetem, hogy alapjába véve új autót venni nem élmény; vagy nincs benne az amit kértél, vagy fél évvel később érkezik, vagy korábban, vagy az ajtaja nem úgy csukódik, vagy azt se tudják mit lehet bele rendelni és mennyiért (nem említenék most márkákat a béke kedvéért).
Itt viszont pont akkorra érkezett meg a megrendelt autó mikorra kértem és még az sem volt gond , hogy másfél hónapig tovább tárolják, mert nem akartam hóban használni.
A 280 Le mindenre elég, sőt nem is tudok vele mit kezdeni, ezért örülök is, hogy egy átlag használat mellett 10 liter alatt marad a fogyasztása. Egy év alatt kb 6 alkalommal tudtam olyan igazán jót gyorsulni más autókkal és ennyi: az X5M50D fixen lehagyja mindig, a Merci C osztály 320 lovas 6 hengerese pont egy szinten mozog :D
Viszont ami minden nap élményt tud okozni az a hátsó kerék, illetve összkerék hajtás; körforgalom nagy gáz, kicsit dobja a seggét, majd a kijáratnál minden féle bénaságot orvosolva vissza állítja nyíl egyenesbe az autót:D ez mindennapos móka, a párom nem szereti, de csak akkor mikor Ő az utas, egyébként ha megkaparintja ő sem rest Dynamic-ba kapcsolni és ugyanezt átélni. Mikor haza jön , kérdezem mi ez a fülig vigyor és Ő csak "hümmög" és tovább vigyorog:D
Motorhang nem sok van, viszont a napfénytető 150 felett kicsit susog, de egye fene, nem is szoktam a fölött közlekedni.
Kormányzás közvetlenségét egy hónapig szoknom kellett! Mostmár kifejezettem élvezem!
Tengelytáv, hmm hátul nem olyan bőséges azért a hely, de míg a gyerekek megnőnek (még nincs is) az minimum 20 év, addig jó lesz, a barátok meg 180cm alattiak.
A fém váltófülek megunhatatlanok, a váltó eszméletlen gyors, észrevétlenül dolgozik, szinte hasonlóan mint a Toyota Corolla hybridjébe. Nem is értem Karottának hogyan rángatott. Persze azóta volt szoftver frissítés.
Futómű: nem kell légrugó, ez a gyári tökéletesen van hangolva, szar utakra is jó, de kellőképpen feszes. Az autó alja nem akar mindenütt leérni ellenben a 159-el.
Gyorsulás: lemértük felvettük; 0-100: 5,2 - igen tudja, nem kell mindent elhinni a hazug német magazinoknak, 0-200: 21,8. Ennyi. Startolni pedig úgy kell vele, hogy nyomod a féket és padlózod és mikor beállt a fordulat kb 3000-re felengeded. Ennyi :D
Nekem nem hiányzik az érintő képernyő, van olyan autóm aminek van , de nem szeretem, szerintem nem biztonságos. Ez egyszerű, gyors ,nincs túl variálva. Telefon tükrözés tökéletes a vazze egyből működik, a címet pedig nem beírom, hanem bemondom, mert hogy van ilyen funkció,amit nem mellékesen a kormányról tudok indítani. Utána már csak ki kell választanom az útvonalat.
Alap hangrendszer nagyon gagyi, de plusz 150 000 ért prémium hangzást varázsoltak bele a budaörsi hifisek. Nagyon jó az autó akusztikája.
Kezelhetőségben, ergonómiában tökéletes, minden kézre esik.
Még egy fontos tulajdonság: az emberek nem utálkozva irigyen néznek rá, megcsodálják, megdícsérik, gratulálnak. Nem úgy mint a 3 német presztízs márkánál. Bár ott a kivagyiság inkább fontos és cél!
Nekem nem kellenek irigyek.

Vszínű ,hogy ez az autó is az autógyártás egyik utolsó izgalmas vezetési élményről szóló autók egyike, nagyon boldog vagyok ,hogy a tulajdonomba van, vszínű ő sem fog sose kikerülni a családból, ahogy a 159 sem.

Hibalista

- 21 000 km Eddig semmi,persze ez a normális.

Ide hordtam szervizbe

Pappas Pesti oldal. Legutóbb elfelejtettek beállítani egy dolgot ami kutya kötelességük lett volna így vissza kellett vinnem. Reklamáltam,h amíg itt vagyok addig más dolgozik helyettem, azaz ez nekem plusz költség. Megértették, korrektek voltak, következő szerviznél jóvá írnak egy bizonyos összeget.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2018
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 159 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo Giulia 2015 (2017)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)