Megdöbbentő! ..versenyautó 4 ajtóval
Szöveges ítélet
Tartozok annyival az autós társadalomnak, hogy felhívom minden vezetésszerető ember figyelmét arra, hogy az Alfa Romeo új típusaival érdemes számolni a prémium szegmensben...ismét! :) ..nem hittem volna pár hónappal ezelőtt, hogy ilyeneket írok egy "olaszról"..és tessék!
Úgy döntöttek az olaszok pár éve, hogy építenek egy új gyárat a legmodernebb technológiával a minőség érdekében és a Maserati és Ferrari mérnökeinek segítségével olyan autókat kezdenek el gyártani, amik a Bmw-nél is jobban vezethetőek és minőségben is jobbak....hát megcsinálták! Véletlenül keveredtem be egy Alfa szalonban, de egy próbakör után azonnal tudtam, az élvezetés vezetés terén etalonnal találkoztam! Miért?
Futómű: gumírozott gránittömb széles méretekkel Váltó: világ leggyorsabb ZF váltója Kormány: szédületesen direkt, csak 2,2-t fordul Súly: soksok könnyű és drága alkatrész, amivel 150-200 kilóval alatta van a nehéz lomha németeknek. Eredmény: fizikát meghazudtoló mozgás! Minden méter élvezet vele! Körforgalmakat egy kézzel abszolválom megdöbbentő sebességgel és épphogy megmozdítja a formás seggét, ez az autó 4 ajtós versenygép. Egyik márka sem tud már ilyen élvezetes lenni ennyi pénzért...németek ehhez képest szintetikus rágógumik. Tudom, mert sokat vezettem. Aki eddig ezt az olasz csődört vezette baráti körömből, az beleszeretett...honnan húzták elő ezt az olaszok? Tudnak ezek, ha akarnak...és most akartak:)
Belső kellően tágas, még rossz úton is csendes.
A design-ról nem érdemes beszélni, meg kell nézni élőben. Megunhatatlan:)
5 éves gari és ingyen szerviz csak annak meglepő, aki még nem látott videót az új gyárról. Na vajon egy 20 éves német Bmw gyárban jobb a minőség, ahol török vendégmunkások gyártanak, vagy egy vadiúj gyárban ahol minden technológia a legmodernebb és olyanok gyártanak a sorokon, akik nemzeti kincsnek tekintik a márkát?
Szóval ha unod a sótlan autókat, akkor próbálj ki egy új Alfát.....nem fogsz tovább menni másik szalonba:)
Stelvio is hasonlóan élvezetes...már most kiváncsi vagyok az új típusokra. Más prémium márkák addig örüljenek, amíg az Alfa bele nem lendül a marketingbe...egyre több fog az utcákon rohangálni, örökzöldek lesznek.
Én drukkolok nekik...viszont nem lepődtem meg, elvégre arról az országról beszélünk, ami mindenki másnál szebb és drágább sportautókat ad el nagyon rég óta, amik 300 km/h felett sem esnek szét....tehát könnyen összeraktak középkategóriában is élvezetes prémium autókat. Ez a nemzet jó abban amiben élvezetet lát: művészetek, ízek, foci, autosport...és most már elérhető áron is gyártanak nagyon élvezetes autókat:)
....ki kell próbálni és ennyi....
..és most el is megyek pár körre, mert a vezetés már szórakozás is lett, nem csak helyváltoztatás:) mit tudhat a Ferrari motoros 510 lóerős verzió??
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2017 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Stelvio |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |