A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » Giulia (2015)

Giulia Quadrifoglio 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A négyajtós családi Ferrari

Szöveges ítélet

Az F80-as M3-as akartam megvenni, és a próbaút során begurult mellénk a lámpánál egy QV. Még a felhúzott ablakok mellett is iszonyat hangja volt, és valahogy a megjelenése sokkal fenyegetőbb volt, mint az M3-nak.

Persze muszáj volt kipróbálni, és vezetési élményben messze verte az M3-at. De hetekig gondolkodtam a dolgon, mert a beltéri anyagok minősége a bmw-hez, de még az átlag koreai autókhoz képest is évekkel volt lemaradva. Az infotainment rendszere egy vicc, némely anyagok minősége még a kínai autókban is ciki lenne, a hátsó ülések szigorúan kétszemélyesek, és nem lehet lehajtani őket.

De. A vezetési élmény, az üléspozició, a hangja! Meg ahogy kinéz, még így 3 év után is lélegzetelállító. Meg nem tudom hogy mit csináltak a fényezésével, de valami hihetetlen szépen csillog még ennyi idősen is, mintha új lenne.

Az autó mindennapi használatra is tökéletesen alkalmas, persze ésszel használva. Esőben, hideg aszfalton érdemes Efficiency (zöld) módban használni, mert ilyenkor bőven visszavesz az 510 lóerőből, és a menetbiztonsági elektronika is maximumon van, így kipörgő kerekek nélkül lehet elindulni, meg kanyarban sem csinál 180 fokos pörgéseket. Nyáron, szárazon meg simán mehet a dynamic vagy akár race módban, mert végül is ezért vettük meg ezt az autót. Meg a kipufogó is ezekben az állásokban nyit ki rendesen, és adja azt az állat hangot.

Ezen lehet segíteni például egy Forza exhaust valve kontroller segitségével, ami egy óra alatt installálható, és ekkor egy távirányító segítségével lehet nyitni-zárni a kipufogó szelepeit. Ami azt jelenti, hogy akár zöld vagy kék módban is lehet teljesen nyitott kipufogóval közlekedni. Persze az igazi hangot a durranásokkal dynamic meg race módban produkálja - viszont óvatosan, mert race módban minden menetstabilizáló elektronika ki van kapcsolva, és nem elérhető.

Fenntartása drága, mert csak 98-ast lehet bele tankolni, és ésszel közlekedve fogyaszt 16l körül. Eszetlenül nyomva inkább 20l. A kötelező szervizek sem olcsók, gumi 10 000km-ként csere, fékbetétek 25 000 km bírnak, féktárcsák 50 000 km után csere. Gyárilag Pirelli P Zeroval jön, ami szuper gumi, de aranyárban, ezért utcára Dunlop Sport Maxxot tettem rá ami kb. 20%-kal olcsóbb, és kicsit talán tovább is bírja. Pirellit meg akkor raktam rá, ha pályára vittem.

Mert ezt az autót muszáj pályázni, mert egyebként nem lehet kihasználni az erejét, meg amit tud. Pályán hihetetlenül megy kanyarban, egyenesben, az F80 M3-at röhögve hagyja ott bárhol és bármikor, a G80-as M3 már ellenfél egyenesben, de kanyargós helyeken lemarad, mert dögnehéz az alfához képest. A merci v8 AMG-k egyenesben, gyorsulásban rávernek az alfára, de kanyargós pályákon vagy hegyi utakon az alfa nyer.

Szóval jó autó, megbízható és főleg szerethető a hibáival együtt, csak fel kell készülni a költségekre.

Hibalista

- Minden hibája a garanciális 3 év alatt jött elő, így nem volt költség: - - infotainment rendszer állandóan lefagyott, újra kellett installálni - csomagtartó ajtó beleért a lökhárítóba, állítani kellett, meg a lökhárítót fényezni - üzemanyagszint-jelző csere (teli tankkal is üresnek mutatta) - fényszóró-mosó szivárgott, teljes első csőcsere és pumpa csere (3. alkalommal sikerült teljesen megjvavítani) - első radiátor szivárgott, csere - - Ezek a 2017-2018-as modellév tipikus hibái, érdemes megvételkor ezekre rákérdezni, hogy javítva lettek, mert garancián túl sokba kerülnek, főleg a radiátor meg a fényszóró-mosó csere. - - A 2017-18 évjáratnál a gyári akksi nagyon vacak, akár még új korában is teljesen lemerül 2-3 nap állás után, érdemes megvétel után azonnal cserélni, vagy rákérdezni a tulajnál, hogy cserélve lett-e.

Ide hordtam szervizbe

A kocsit a világ túlsó végén használom, úgyhogy mindegy. De a szakszerviz itt nagyon jól felszerelt és kedves emberekből áll.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2018
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 16 l
Előző autója? m245i Következő autója? XC40
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo Giulia 2015 (2017)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)