Sport sedan 1983
Szöveges ítélet
Hobbi autonak vettem az 56-osom mellé,elég leharcolt üzem képtelen állapotban.A motorja szét volt szerelve,összeraktuk uj hengerfejtömitéssel,de aztán kiderült hogy ráférne egy felujitás.Inkább olaszországbol hoztam egy komplett motort karburátorokkal,leömlövel elosztoval szoval csak bele kellett rakni.A kardánt is lecseréltettem,igy aztán összeállt a gép.A futomühöz nem kellett hozzányulni,egy hátso fékmunkahengert cseréltünk még rajt.A karosszéria váltofelujitás még hátra van.
Azota megjárt pár kirándulást,alfa talit,több száz km oda vissza és megbizhatoan üzemel.
Extrás a kicsike: elktr ablak/ülés/tükör,sajna ezekbe még szervot csak a csucs változat kapott/quadrifoglio oro/ amibe már klimát is szereltek.Ne felejtsük 83-at irtak akkor.
A szervo hiányát leszámitva,nagyon kényelmes városban és hosszu távon is.Na jo 300 km után már azért egy kicsit fájt a hátam.A rossz itthoni utakat nagyon jol birja,megy mint a tank nagyon strapabiro auto.
Jövöre kap egy uj festést és egyre szebb tökéletesebb lesz.Eladni nem akarom 10-20 év mulva is ezzel akarok autozni,nagyon nagy élmény vezetni és gyönyörü a formája. A80-as évek egyik legszebb sport szedánja szerintem.
Hibalista
- motor csere 60 000
- kardán javitás 20 000
- kipufogo rendszer csere 20 000
- termosztát csere 5000
- gyertyacsere 4000
Ide hordtam szervizbe
Schulek Béla Pusztaszabolcs
Profi alfaspecialista ajánlani tudom mindenkinek.
Ö cserélte ki a motort,kardánt javitotta,azota hibátlanul megy a gép.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1983 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 200 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | alfa romeo 75 2.0ts | Következő autója? | marad |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
