A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » Giulietta (2010)

Giulietta 1.4 T-jet 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Viszzatérés az Alfa Romeohoz

Szöveges ítélet

Autós pályafutásomat Alfa Romeo-kkal kezdtem. 2 évig volt egy 146-osom majd 8 évig egy 147-esem. Utána valami másra vágytam, lett BMW 1-em 3 évig. Nem tudom különösebben fikázni a BMW-t de aki Alfásnak születik az az is marad, más autó nem tudja azt nyújtani ami az Alfa. Egy GT lett volna álmom vágya, meg is néztem jó párat, és itt szögezném le, hogy szerintem a magyar autókereskedők között rengeteg tisztességes és jó szándékú is van. A GT-k már régi darabok, de több kereskedő is tisztességesen beszámolt az autó árnyoldalairól. Találtam is egy nagyon jó állapotú GT-t, ami a feleségemnek is tetszett, de nem vettük számításba, hogy van egy 1 éves kislányunk és nem gondoltuk, hogy ekkora szívás a két ajtó ha baba van, bepróbáltuk a kereskedőnél a gyerek ülést, hát még ő is röhögött rajtunk... Sajnos benzines Giulittája nem volt ami másik opció lett volna, pedig nagyon szimpi kereskedő volt.

Szóval elhatároztuk a Giuliettát, ami szintén tetszett. Ebből mindenképp benzinest akartam. Három motor választék van 1.4 T-jet 120 lovas ami rengeteg Fitban p+ Lanciában is van. Az 1.4-nek van egy 170 lovas multiair változata ami + 50le de ezt a pluszt az úgynevezett multiair modul adja, aminek az élettartalma olyan 120-160 000 km, utána szinte tuti csere, az ára viszont olyan 300 000 HUF körül van. Amúgy jó motor, csak rá kell számolni az előbb említett költséget.
Illetve a harmadik motor az QV ben lévő TBI 1.8 235 lovas álomautója. A motor Alfa 159-ben debütált, mind hangzásra mind élményre álom. Írt is itt egy ítéletet valaki róla.
Nekem városi közlekedésre elég volt az 1.4. Nem akartam a multiair-rel bajlódni, így a 120 lovasat választottam amiről sok jót lehet hallani. Előnye más márkák, többi kis turbós változatokkal szemben, hogy ez a motor nem közvetlen befecskendezéses hanem szívócsöves, így szívósor kokszosodástól vagy lerakódástól nem kell annyira tartani. Rengeteg ítéletet írtak itt Bravosok is, van aki 300 000 km-rel vett és rendben van.

Szóval kinéztem a Giuliettát innen a totalcar jóautók oldaláról. A kereskedő (Papp autó) nagyon szimpi volt. Elmondta az autó előéletét (Németországból behozott első tulajos). Elmondta, hogy az egyik elemet már fényezték de vékony a festékréteg. Kérésemre körbemérte valóban csak egy elem volt fújva, mindenhol máshol gyári volt. Felhívtuk a szakszervizt Németországban, amit a szervizkönyvben találtunk. Adatokat nem nagyon akartak kiadni, de a lényeg, hogy nagy könyörgésre alvázszám alapján beazonosították az autót és visszaigazolták, hogy az autót ők szervizelték és amit a pecséteknél látunk valódi. Az autó nagyon szép állapotban volt. Alfáriumban átnézték és ők is azt mondták, hogy jó állapotú az autó, egy hátsó kopott fékbetéten kívül más hibát nem találtak. A vezérléscserére rábeszéltek, mivel hivatalos infót nem adtak ki a Német szervizben és a szervízkönyvbe nem volt benne.. De hála istennek a szett nem drága, 52 000 az egész..

Magát az autót fantasztikus vezetni, sokkal jobb az úttartása mint a BMW-nek. Nagyon jó ez a kis alap turbó motor,remekül muzsikál, a maga 120 erejével simán többnek érződik. Városban több mint elég. DNA kapcsoló van benne amivel változtatható a turbónyomás. D modban közvetlenebb a gáz reakció, a fék is , a kormány is szerintem feleslegesen keményebb lesz..
Tipikus turbómotorként 2000-nél kezd magára találni a benzinmotor, hangja 3000 felett lesz vadító.

Nagyon jó, és karakteres élmény autó, ajánlom mindenkinek.

Hibalista

- Vezérlés szett 52 000Huf - Hátsó fék betét 23 000Huf Gyertya

Ide hordtam szervizbe

Alfárium. Nagyon korrektek pontosan, gyorsan dolgoznak. Szeretik értik az Alfákat.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2011
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo Giulietta 2010 (2010 - 2014)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)