Szerelem első látásra
Szöveges ítélet
Kívül-belül gyönyörű, számomra a legszebb Alfa, emiatt is választottam ezt a típust! Nem tökéletes autó, vannak apró hibák(megfejthetetlen zörgések a beltérből), de én így szeretem.
Jó áron jutottam hozzá külföldön, 44000 kilóméterrel, 18-as turbina felnikkel, ami meglepő módon nem ráz annyira mint amire számítottam, a MiTo-nál a 17-es sokkal rázósabb, bár itt ugye más a futómű is. Azóta került bele Bilstein-Eibach sportfutómű, amivel brutál stabil az autó, az út egyenetlenségeket pedig jobban kidolgozza. A motor a mindennapi használathoz bőven elég, fogyasztása városban és országúton vegyesben 6,6-6,7, autópályán pedig 7,5-8, mert a motor 130-nál 3100-at pörög, ami kicsit sok. Egyébként az olaszok 1.4 T-jet motorja ebben a kategóriában szerintem a legjobb, 8éves konstrukció és azóta is nagyon kevés hiba százalékkal működnek, nem hiába dícsérik mindenhol.
Csakis Selenia motorolaj kerül bele, mert ennek a motornak ez a legjobb, hallottam már olyanokat, akik nem ezt öntöttek bele és ette az olajat, mikor visszatértek a Seleniára pedig elmúlt az olajfogyás.
Következő autóm is tuti, hogy Alfa lesz!!
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Független olasz autó szerelő
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 44000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | MiTo | Következő autója? | Giulietta QV 1.75 TBi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
