Kellemes meglepetés
Szöveges ítélet
Az autót demo autoként vásároltuk, 10e kmrrel, valoszinüleg boldog boldogtalan hajtotta de ettől függetlenül kívül-belül karcmentes állapotban volt. Leszámítva a patkázott 18"os felniket.
Két gyerek mellett a családi Toyota versot áldoztuk be érte. Olasz auto révén először tartottam a kocsitol, de csak pozitív meglepetést okozott.
Babakocsit már nem kellett magunkkal vinni, bőröndből pedig ugyanannyi ebbe is belefér, igaz kalaptarto nélkül.
Egy családi autóhoz nehéz hasonlítani, teljesen más kategoria.
Mindenki megfordul utána, fehér színbe nagyon ütős. Nincs az a helyzet amihez a 170 loereje ne lenne elég. Német autópályán 200as tempo tarthato vele, igaz 12 literes fogyasztás mellett, de szükség esetén 220, sport modba 230ig felmegy.
A sport csomag miatt ültetett és hozzá a 18"as kerekek nem éppen a magyar utakra valo. Kanyarvétele, vezetési élménye páratlan. Minden pillanat egy élmény vele.
Fogyaztása: 5,9 volt a legjobb eredmény egy Győr- Balaton- Győr utvonalon de jellemzőbb a 6,5 - 7 liter, már csak azért is mert egyszerüen nem lehet vele lassan autózni.
Klimája nagyon jo, egyszer sem volt még hozzá nyulva mégis 39fokba is hidegen tartja a kocsit.
Negativum: autopályán, 110 felett nem lehet sport modba rakni.
A vezető oldali hangszóróból néha elmegy a hang, vmi csatlakozási probléma lehet. Start stop miatt ha leáll a kocsi, utána nem mindig veszi az egyest. Állítólag szeria hiba. Tapasztalt megoldás: váltot finoman nyomni, kuplungot lassan kiengedni és egyszercsak beugrik egyesbe erőltetés nélkül.
Szerviz periodus: 30e km, 15ezrenkent azért friss olajat kap de olajon, szürőkön meg gyertyán kívül még semmi nem lett cserélve.
Jelenleg 76000km van benne, ha minden igy marad akkr legközelebb is Alfánál maradunk.
Update:
Immáron már 120ezret is túllépte a számláló de változás semmi.
100ezernél kapott uj vezérlést ami 95 ezerbe került a budaörsi alfaszervízbe - ebbe benne a váltó olaj csere is. Érdekesség, hogy amióta új olaj van a váltóba azóta nem volt gond azzal hogy ne vette volna be az egyest. Start-stop nyugodtan használható.
Fogyasztása emelkedett, 7- 7,5 az átlagfogyasztása, télen 8.
A kocsi tökéletesen működik, hangfal probléma egyszercsak megoldódott, már egy éve, hogy semmi gond vele.
Klímája mintha nem hűtene annyira mint régen, de ennyi idő után egy klíma töltés esedékes lehet.
Kapott még egy szett téligumit, sötétszürke 18as turbina felnivel és ez még majnem jobban mutat mint a 8C felni
Update 2018
Immar 175000kmrel hibamentesen fajo szivvel de lecsereltük. Remeljuk az uj tulajnak is annyi örömet okoz mint nekünk
Hibalista
- Garancián belüli meghibásodás semmi. - Par apróságot leszámítva eddig nem okozott váratlan költségeket. - 62000km körül letört a tanksapka ajto, a problémát egy letört pöcök okozta, csavarral ki lett potolva. - 70000kmnél letört valami pöcök az index kapcsoloba ami miatt ha a kormány egyenesbe áll nem ugrik az indexkapcsolo vissza alapállásba. Hiba nincs javítva, egész modult kellene cserélni, uj ára 150ezer körül, bontottan 25000ft de együtt lehet élni ezzel a hibával.
Ide hordtam szervizbe
alfa győr: 100000ft egy 30e kmes szerviz. Negativum: nem ügyfélbarát kiszolgálás
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Fiat márkaszervízek egyike
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2013 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 175000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Verso | Következő autója? | VW Passat Variant B8 2017 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
