A jótékony Transaxle
Szöveges ítélet
Az autóba már alfa megszállottként ültem bele hosszas keresgélés után. a 164 után egy igazi sportos alfát szerettem volna.. igy került a 75 a középpontba. Gyárilag szélesitett küszöb, kerékjárat, hátsókerék hajtás, speer difi, erös motor... mi kell még? Az autót a belvárosban napi használatban használom eddig (kopp kopp ) 30 e. km után hibátlanul teljesit.. én 10 ezrenként olajat cserélek a kocsiban.. nem hinném hogy bánja. Kicsit furcsa hogy a TS motor alsó fordulatszámon nem akar menni... még megmozdulni se nagyon de 2500 - 3000 fölött megjön a lovak ereje... igazi pörgös motor.. Mivel a kocsi súlyelosztása nagyon közel áll a tökéleteshez... 1x már mentett meg vészhelyzetböl... kanyarodás közben a mellettem lévö... szintén sportos vezetö kicsit túlméretezte a kocsija tudását...) még szerencse hogy lehetett húzni a kocsit a kanyarban még jobban.. Szóval 1 mondatban röviden..: Aki sportos kinézetü, hangú, átlagos szervizköltségü autót szeretne fenntartható benzinköltségek mellett.... ajánlott egy 75 ös alfa...
Hibalista
- Harmincezer km. alatt eddig semmi nem romlott el rajta.. kivéve az olajat))
Ide hordtam szervizbe
Eddig sehova
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 210000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 164 V6 Turbo | Következő autója? | Mindenképpen ALFA |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
