A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Alfa Romeo » 33 (1983-1994)

33 33 S 16V Permanent 4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Driver´s car

Szöveges ítélet

Rég szerettem volna egy összkerékhajtású autót, méghozzá Alfát, de a 155 és 164 Q4 túl nagyok voltak nekem. A csak magyar tulajdonosokkal büszkélked?, 1992-ben Magyarországon vásárolt 33 P4 viszont egyszer?en tökéletes lett. Épp akkora, amekkorának lennie kellett (négy személynek ugyan kicsi lenne, de annyian nem is jártunk vele), a motorja pompás, a futóm? remek, az AWD-t nem kell magyarázni. Mintha odaragasztották volna az útra. Kicsit nagyobb a fogyasztás, mint a 2WD 33-nak, de megéri. Nagyon szerettem, megjártam vele Dubrovnikot, Drezdát, Nápolyt.
Hátrányai: egyrészt hogy az átlagnál egy kicsit többet kell vele tör?dni. A boxermotor nagyon kihegyezett technika, és igényli hogy foglalkozzanak vele. Semmi horror (kivéve az egyszeri vezérlés-ugrást, de ez azért más autóval is megeshet), csak olyasmi, hogy nem akármilyen teszkógazdaságos gyertyát visel el, meg egy-két tömítést ajánlatos cserélni, a váltóhoz finom kéz kell... akinek az igényeit a Zsiguli vagy a Suzuki eddig kielégítette, ne is gondoljon ilyen autóra. Csak annak való, aki az átlagnál többet vár el az autójától, de nincs sok-sok milliója, van viszont érzéke a finom szerkezetekhez.
Második hátránya a nem túl praktikus kialakítás. A hátsó ülésen egyértelm?en kevés volt a hely, az els?kön meg rosszul hasznosított. Ajtózseb meg ilyesmi egyáltalán nem volt. Kárpótoltak viszont gyári, kihúzható combtámaszos Recaro sportülésekkel, ami nem rossz üzlet :o)
Konklúzió: a különleges, sportos autók kedvel?inek ajánlom, az A-ból B-be tartó kollegák jobban járnak valami mással. És a P4-ek is :o)

Hibalista

- A bal hengersor vezérlése egyszer átugrott - vontatás, javítás, marha drága és baromi kényelmetlen.
- A váltórudazat többször szétcsúszott - nem drága, csak idegesít?. Egyszer kell rendesen megcsinálni (ami NEM gyári megoldást jelent) és többször nem lesz vele gond.
- Kézifék elköszönt.
- Benzinpumpa elkettyent, de azért hazajött így is Nápolyból. (A hazai benzin mellett nem is csoda hogy nem bírta szegény.)
- Meg persze a kopó alkatrészek cseréje.

Ide hordtam szervizbe

Ital-Auto Bt.
Bp. Soroksári út 164.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1992
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Alfetta GTV Következő autója? Alfa 33
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Alfa Romeo 33 1983

További ítéletek (58 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)