Diesel Corvette! Rettenet!!! :)
Szöveges ítélet
Valamikor a 80-as évek végén került hozzánk ez az autó egy benzinessel egyszerre,a benzines hamar széthullott, de igazán a dieselre számitottunk, az volt a sztár a családban. A 90-es években derékül szolgált, csak télen a hideginditást utálta. Minden varta, bosch akumlátort kinyirt szerencsére még garanciális id?n belül. A tescoval és a metro áruházzal együtt megjelent a global akumlátor amit?l kezdve télen is beindult az autó mindenféle huzogatás nélkült. Az autó nem a megbizhatóságáról volt hires de azért hazahozott mindenhonnan. Egyszer még a francia országi snowboard utazást is megjárta, hogy a Bácsi már Körmendnél megfözte a motort mert NAGYON MEGY! ( a kiegyenlit? tartály kupak rossz volt ezért elment a hüt? viz)
Nagyon megy! Egy ilyen száguldozás alkalmával az M5-ön kiolvatt a középs? hengerfejb?l a kamra. Ekkor nem hozott haza! :(
Az autot csak az utolsó évében használtam nap mint nap. Meloskocsiként szolgált egy lakatos mühelynek, ezt az üzemmódot utálta! Nap mint nap lehetett piszkálni. Kerékcsapágy probléma, féltengely probléma,féltengely porvéd? gumi csere, kipufogó eltört, rugó kiesett a helyér?l és ledarálta a kereket,bendix probléma,gyujtáskapcsoló probléma,fordulatszám mér? is megállt,fék er? szabályzó probléma,fék föfékhengerb?l folyt az olaj, fékcs? eldugult ezért fogott a bal elsö kerék mindig,a jobb hátsó kerék dobféke pedig beakatt és ezért kapott be mindig,a hátsó fékek gyakran jobban fogtak mint az els?k nem sikerült megfejteni miért,egyszer ok nélkül kiégett a hengerfej tömités, a szelephimba fojton lelazult mert az olajzó ami kitámasztotta elkopott,és persze a kedvencem a kuplung. Ett?l a hibától sosem sikerült megszabadulnom.Reggelente nem lehetett váltani, fel kellett rugdosni a kuplungot indulás elött hogy lehesen vele menni.A váltó mindig kapált 1be és 2 be kapcsolásnál,fütés nem volt, az autóba bele lehetett fagyni. Sapkába és kabátba ültünk a kocsiba mikor mentünk Donovalib deszkázni a -20 -25 C fokban,ekkor elfagyott a fagyáló a hüt?ben ezért felfort a motor.
Az autó sajnos ( vagy nem sajnos ) nem müködik már. Az utolsó kisérlet a száguldásra az M7-en 5.+padlógáz néhány percig birta is a dolgot majd elakatt a viz a motorban és szinte felrobbant az egész. Már nem akartam az autótól semmit legszivesebben otthagytam volna a pálya szélén és hazajövök stoppal.
Tettem még egy kisérletet az autó feltámasztására:elolvadt dugattyú és hengerhüvaly csere, belekerült 30e ft-ba a müvelet.Ecetes vizet fel kellett forralni a motorban ami kitisztitotta a vizkövas dugulást az udvar meg még most is büzlik az ecett?l.Az autó ment még egy darabig de az M7-en megint megállt kb 90es temponál.(vagy a viz állt meg ismét vagy a korábbi müvelett?l sérült meg egy másik dugó is)
Itt lett a pályafutás vége!!!
Jopofa autó! Birja a teligázas száguldozást, fénykorában álitolag a 100kmk-val vette a Roosevelt téri kanyart,mikor megy nagyon élvezetes, a turbó egy etalon a morgásával együtt, de hogy minden mindig elromlik és ezért piszkos volt mindig a kezem tarthatatlan állapot volt!
Ilyen autot az vegyen aki piszkosul szeret javitgatni, bandázsolni!
Egy ilyen autó használata 10 éven keresztül felér egy autoszerel? szakmunkás bizonyitvány megszerzésével!
Jó volt- jó volt, de nem kéne mégegyszer!!!! Szeretnék egy kombi 123as mergát fehérbe, ha van valakinek eladó irjon.
Gomme@freemail.hu
Hibalista
- minden,kilométer óra is
Ide hordtam szervizbe
Sufni tuning!! :)
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 16 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 70 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | öreg Merci w123 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
