Bestia! Alázós, hűséges testvér!!!!
Szöveges ítélet
1712ccm IE 8v. Állítólag kicsit megpiszkált, tehát nem 105, hanem 115-120 ló között lehet a teljesítménye, kimérték. 1.3-as váltó van benne, amitől még jobban megy, mint egy másik 1.7 8v, és nagyon rugalmas. 2000-től húz, mint egy mozdony 6.000 leszabig. 8,5 alatt van 100-on, és 200 km/h a vége. 980 kg.
5 éve vettem. Voltak hibái, de az Eladó nem is tagadta. Pár ezresből kilakatoltattam a csomi fenekét, meg magam ezt azt megjavítottam, de inkább csak saját izlés dolog volt ez.
30.000km mentem vele, télen nem használtam csak boltba menni. Tettem vele, sok hosszú utat, és sokat használtam városban.
Autóúton komolyan volt pár magát keménynek érző 2,5-3.0 V6, akik megtanulták, hogy ha Alfát látnak, ráadásul retrot, akkor több tiszteletet. És a kételkedőknek. NYOMTÁK NEKI ÖCCCSSSÉM! Különben miért kellett 120-ról 180-ra felgyorsulnom előlük, miközben a seggemből kezdetek törpülni??!!
Pályán is lehet vele előzni bátran, 150-ről is van tartalék még. Fel lehet érni Pestre 90 perc alatt 200 km-es távról, úgy hogy átlag 130-al csordogálunk, itt-ott villongunk. És 6,5-7Les fogyasztással. Volt hogy 28 l benzinből 450 km-t mentem pályán, fent említett csorgó 130-as átlaggal, némi villongással.
Egy hűséges és élmény verda. 2x szívtam vele, említett hibákkal, szerelők miatt, de hazahozott, kopogó főtengellyel, másikalkalommal sikító vízpumpával 20-20 km át. Élete árán is haza hoz ha kell, 3ik eset volt, mikor nekicsaptam.
16 éve Alfázom boxerrel, nekem nem kellene más márka. Csak régi AlfaRomeo. Van benne anyag, kezes autó, felújítva megbámulják. Kényelmes, és ebben is lehet aludni. Csomagtartója nem óriási 350L, de sok minden belefér jól pakolható, ledöntve a hátsó üléseket, meg egyszerűen, kis szobát elköltöztetné az ember, ha arra használná valaki. De ez érzés autó, nem cihhelő kocsi, arra ott van a khmm többi OFF-os marketing fos.
Rossz tulajdonsága, 3 van, lehetne melegebb benne télen. Bár lehet csak én mentem rövid szakaszokat csak. Bár alsó közepes autó, pöttyöt lehetne hátul nagyobb hely, 5 személynél már szorongás. 4-nél kényelmes még. Langaléták járjanak 75-el. :D
3ik, télen az ajtó kilincsek befagyhatnak, tanksapkával együtt. Ekkor önygyujtó elő, kulcs sárgára izzik, bedug nyílik. :D
100 szónak is 1 a vége: EZ EGY FRANKÓ AUTÓ!!! Aki szidja, az kifogta a leharcoltat, vagy maga volt Béna hozzá!
Egy még lényeg: SZERELŐ AZ ELLENSÉGE! Kivétel, aki ért is autóhoz, és jó ember! 100-ból 1.
Szerelmes vagyok Bele örökre!!!!
Hibalista
- Főtengelycsapágy: (1 márkaszervizes suttyó szerelő miatt.) 160.000 Ft.-ért javították elkérték az árát, de brutál lett újra.
- Hűtőventilátor. Ki más, szerelő nem kötötte be. Akkor hogyan kapcsoljon be?:S DE 350km-ről hazajöttem vele, + rossz termóval, hűtötte a menetszél. Semmi gond nélkül suhant a pályán.
- Kuplung: Nem emelt ki rendesen, 1500 Ft-ból megoldódott. Javító szett, kloff itt-ott. :-) Újra tutti.
- Termosztát: talán még gyári volt, sokat kibírt. 10.000 Ft.
- Vízpupa: 2 lett cserélve, de az elsőt tutti bontott volt, túl hamar halt meg.(szerelők gyöngye) 15-15.000 Ft.
- Egyszer komolyabban lakatolva lett, egyszer pedig szakszerűen is: küszöbök, fenék. 130.000 Ft. (Lehúzott, na ki? Szerelő) Amúgy 70.000-ben megállt volna, ha állja a szavát.
- Másik szerelő 16.000-ból gyönyörű munkát végzett, az előző barom miatt volt munkája vele ball 1 alatt. Haver Srácok jófejek, és jól melóznak, jó áron, illedelmesek. Pár apró hegesztést végeztek rajta még itt-ott, de tényleg pár 1000-ből meg volt.
- Egyszer első futómű lengőkar tartót kellett hegeszteni, mert vagy 50-el televertem egy padkát ball első kerékkel. 6.000 Ft. állítással együtt.
- A felni karácsonyfatartó lett úgy elgörbült, helyszínen kereket cseréltem, és a leszakadt lengőkarral, és ball első kerék 2 cm-t hátrament, 50 km-ről hazahozott átlag 40km/h sebességgel. Rángatta a karom, de hazahozott!!!!!
-
- Apróságokat magam javítgattam, újítgattam, DE ha valaki überjó állapotút talál, és igaz autószerelőhöz hordja kötelező karbantartásra, sose lesz baja. A VILÁGBÓL KIVISZ, MAJD HAZAHOZ NAGY KAJÁN VIGYORRAL AZ ÉLMÉNYTŐL AZ ARCODON!!!! Hobbyautók már ezek, mert nem kapni makulátlant már!
-
Ide hordtam szervizbe
Bunkó lehúzos, übergenya, Kanizsától nem messze, 7 út mentén, komolyabb faluba.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Haver Srácok nagyon korrektek. Jó ár, értik a dolguk, illedelmesek, mai világba ritka, és akkor áll neki mikor odaviszem, időpontra. Szintén 7-es út mentén, de ez kisebb falu.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Sud, boxer 1.2 | Következő autója? | Ahova készülök és lesz, CSak ilyet!!!!! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
