szeretni kell lelke van :-)))
Szöveges ítélet
Hol kezdjem? talán ott hogy forgalmi szerint ´95-ös, de többen mondták már , hogy inkább ´98-as, mivel belül méregzöld, amit meg csak ´98-ban gyártottak.....
mikor megvettem az eladó azt mondta természetesen, hogy tökéletes, hibátlan!
ehhez képest forralta a vizet mint a barom...., és mint kiderült a turbója egy kalap sz*rt nem ért kb meg se mozdult, és ömlött az olaj belőle! korrekt!
kicseréltük a hűtőt, meg a turbót ami egy diesel 155-é , kis átalakítással ráépítettük. (felrakni egyszerűbb volt, mint a gyári helyéről leszedni!!!!)
természetesen a motor megfőzte a hengerfejtömítéseket, így azt kicseréltük, de ekkor még az eredeti 4 darabosra- kár volt...
lehúztuk, de egy kicsit mindíg gyöngyözött a víz a hengerfej alól!
+olajcsere, meg szűrők, meg ami kell( pl porlasztócsúcs )
nemrégiben kb 6000- km-rel később éktelen kopogásba kezdett a moci, mint kiderült eltörte a hidrotőkét!
hengerfej le, alatrész ki-be hengerfej vissza, de már nem a sajátja hanem a chrisler voyager 1 darabos tömítése!
alfásoktól tudom, hogy ez sokkal jobban zár, ami igaz is lett!
így állunk, most...
független ezektől szeretem az autóm, mert ennyi pénzért hasonlót sem kaptam volna, pedig az alapgondolatom autóvásárlásból nem alfa volt...
Amit szerettem volna az egy Ford scorpio (béka), vagy egy Omega.
Az Omegáról hamar lebeszéltek( nem kellett nagyon erőlködni ), a Ford-ról meg kiderült, hogy dettó ugyanez a motor van benne! Akkor meg már inkább az Alfa
Extrában kiváló főleg az astra után ami full fapad! ebben meg pl aut Klíma el ablakok abs central stb.
nem vagyok alfa bolond, úgyhogy nem írom ide , hogy ajánlom bárkinek, de azt igen, hogy aki tud szeretni egy autót, és van ideje odafigyelni rá, az vegye meg, mert ennyi pénzért semmi normális gép nincs, főleg nem DÍZEL! Nem szabad hidegen hajtani, és akkor szerintem kimegy a világból!
Amikor megvettem , mindenki le akart beszélni róla pl mert "dágák hozzá az alkatrészek", na ez nem igaz! kijelenthetem, hogy egy 20 éves BMW- hez (535) minden drágább!
az álandóan szídott olasz autók elektronikája -ami német bosch- nálam hibátlan, miden marhaság működik benne!
Ha nem hiszed vegyél az autódhoz 20000-ért turbót!!!!!
Astrám volt ez előtt, abba beültél, bármikor bárhova elment, de nem szerettem, mert azt nem lehet, nincs benne mit, pedig kíváló autó!ezt első pillanattól szeretem, mert stílusa van, bárhol meg lehet vele jelenni nyugodtan!
Bárhová megyek vele szinte mindenki megnézi magának!
Nem egy népautó, és ez már önmagában is előny!
Mellékesen: 700.000-ért vettem ez annyi mint egy szép 123-as merga! lehet dönteni....
Ennek lelke annak meg híre van-ami persze nem alaptalan-!!!!
2009-05-06
Kiderült, az autó 95-ös, csak azért van benne ilyen kevés kilóméter, mert állt 2 évig, és ezt na honnan tudom?! a kettővel ezelőtti gazdájától!!!!!, akivel alfatalálkozón ismerkedtem meg! ez a következő előnye a típusnak, az összetartás! ilyen más típusnál szinte esélytelen! ennyi
hajrá alfaamore.hu!
Quick
Hibalista
- Turbó 20.000
- Vízhűtő 10.000
- hidrotőke széttört 5000
- 2x hengerfejtömítés 15000/ szett(4 db)
- Hegerfejcsavar klt 10.000
Ide hordtam szervizbe
otthon tuningoljuk, mivel fater autószerelő..., de van segítség ha kell telefonon hívjuk, mivel tőlünk messze van, viszont ő keni vágja ezt a típust....
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 170000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | astra 1.4 start | Következő autója? | alfaaaaa |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
